Cunostinta

82 2 0
                                    

Cei doi se uitau unul la altul. Hera s-a dus la el si l-a intrebat daca lui ii apartine padurea. El i-a raspuns:"Nu,din pacate nu insa e a tatalui meu care e pe moarte..."
"O... imi pare rau..." O liniste asurzitoare se lasa peste gradina cand dintr-o data Hera il intreaba: "Auzi da tu cum te numesti!?" "Cine eu!?" "Da tu!" "Eu ma numesc Edmund si daca vrei poti sa imi spui Ed dar tu cum te numesti!?" "Eu ma numesc Hera." "Doamne nu pot sa cred asa ceva!" "Ce?! Am ceva pe mine sau ce?!" " Nu doamne nu nu e asta doar ca in caretea regala..." "... Cartea regala!? Ce mai e si aia!? " "Tocmai asta voiam sa spun... nu ma mai intrerupe te rog!" "Okey scuze continua..." Hera baga capul in pamant si se rusina. "In cartea regala scrie despre o fata pe nume Hera care arata exact ca tine si care este de fapt o printesa are a fost furata de la parintii ei si a fost crescuta de parintii ei adoptivi de la varsta de 3 luni ca pe propriul copil." "Hai ca deja ai inceput sa inventezi... nu cred in nici o carte regala sau alte tampenii de genul asta da ai te rog sa nu mai vorbim despre asta." "Dar despre ce vrei sa vorbim?"
"Pai uite voiam sa te intreb:<Ai Facebook>" intreba ea. "Normal ca am in ce an te crezi domnita!? 1968?!" La care ea replică:"La cum vorbesti tu..." Amândoi râseră cu poftă si se uitară iară unul la altul. Hera a întrerupt liniștea intrbândul: "Ai spus că ai Facebook!! Acum spune-mi si cum te numesti!" Edmund râse si ii spuse:"Edmund Charming"

Printul si blondaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum