14.Bölüm

146 16 107
                                    

ll_Himari_ll eyvallah kardeşim UwU bu arkadaşın isteği ile tepkilerde artık jeje'yi konuşturucaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ll_Himari_ll eyvallah kardeşim UwU bu arkadaşın isteği ile tepkilerde artık jeje'yi konuşturucaz...becerebilirsem :'/
(bazılarını yapmayabilirim*belki*bunun için şimdiden özür dilerim :'))

1.Tepki:

Kuro:*üşengeç olduğu için oturduğu yerde*benimle çıkar mısın?*dedi*

Mahiru:*seni tenha bir alana çağırdı,utangaç bir şekilde elinde çiçekle yanına geldi ve o müq soruyu sordu*B-Benimle ç-çıkar mısın!

Misono:*küçük ağa seni yemeğe davet etti,yemekleri yedikten sonra geleneksel soruyu sana sordu*benimle çıkar mısın S/A?(Ben bu kadar soğuk kanlı olamam amk-)

Lily:*elinde bir demet gül ile yanına geldi*merhaba S/A ^^ *çiçekler sana verir sonra azıcık iltifat ile sohbet eder ve konuya girer*S/A seni görünce olduğumdan daha mutlu oluyorum...Sen benim birtanemsin,senin olmadığın zamanlar kendimi kötü hissediyorum...seni seviyorum..benim bu duygularımın karşılığını verir misin?Benimle sevgili olur musun?

Hugh:*senin yanına gelirmsohbet eder fln sonra konuya girer*ş-şey S-S/A benimle çıkar mısın?kabul etmezsen sorun olmaz...

Tetsu:*seninle dışarı çıkmayı teklif eder,sende kabul edersin çünkü öyle istiyorum(ehehe)sonra beraber vakit geçirirsiniz,lunaparka falan gidersiniz çok eğlenirsiniz ve gece olunca banka oturursunuz,o da dayanamaz ve o geleneksel soruyu sorar*...S/A bugün gerçekten eğlenceliydi...ama senin sayende eğlenceliydi...teşekkür ederim...her şey için...*azıcık bekler*b-benimle çıkar mısın?

Mikuni:*seni dükkanına getirir,sohbet edersiniz.çay/kahve içersiniz sonraaaaa yanına yaklaşır ve senin karşındaki koltuğa oturup gözlerinin içine bakarak konuşur*S/A...benimle çıkar mısın lütfen?sen olmadan bir hiç gibiyim...seni çok seviyorum...lütfen benimle sevgili olur musun?

Jeje:*bir demet sevdiğin çiçek ile yanına gelir*S/A benimle çıkar mısın?

Licht:*seninle beraber vakit geçirir,beraber eğlenceli şeyler yaparsınız,sonra tenha bir ortamda sana o geleneksel soruyu sorar*benimle çıkar mısın S/A?

Lawless:*Romeo ve Juliet tiyatrosuna gidersiniz tiyatro bittikten sonra sana açılır(buz dolabının kapağı gibi)*Julietim ^^ senin Romeon olabilir miyim?

Bitti amk :')

Servamp TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin