Doruk:Defne! Defne! Am nevoie la toaleta!
Defne:Doruk, esti nebun? Ce-mi pasa mie ca ai nevoie la toaleta? N-ai mama?
Doruk:Mama doarme!
Defne:Nu mai spune! Asadar, ea doarme. Tu nu te-ai indurat sa-ti trezesti mama. Misca! Dar te induri s-o trezesti pe Defne, nu? La ce te-ai gandit? Aveai nevoie la toaleta,stiai ca mama ta doarme si te-ai gandit sa iesi pe geam, sa urci scarile la etajul urmator si sa sari in capul lui Defne ca un hot? O sa innebunesc! Tu esti beleaua mea? O sa bat un lemn in geamul ala. Nu, m-am razgandit. O sa-l izolez cu caramida!
Doruk:Ezgi spune adevarul. Vorbești foarte mult, matusa Defne.
Defne:Ce? Ce ai spus tu?
Ezgi:Ce se intampla? Am fost de garda, nu ma lasati sa dorm.
Defne:Ezgi, i-ai spus lui Doruk ca vorbesc mult?
Ezgi:Ce?! Cine i-a spus? Eu i-am spus? Usa!
Defne:Ezgi, da-mi socoteala! Ai spus despre mine ca vorbesc mult? Ma barfesti cu un copil mic?
Ezgi:Orice ai fi, ai sosit la tocmai la timp.
Leyla:Doruk a fugit. E la voi?
Ezgi:Unde ar putea fi? Bineinteles ca e la noi. Ce faci, surioara?
Leyla:Bine, mieluselul surorii. Ai dormit in uniforma?
Ezgi:Am ramas asa, dupa ce am iesit din tura.
Defne:Leyla! Leyla, ia-ti fiul. Altfel, o sa fie varsare de sange. A sarit peste mine dis-de-dimineata. Am sarit in aer, era cat pe ce sa ma lipesc de tavan.
Leyla:Fiule! Nu ti-am spus sa nu mai sari pe capul matusii?
Defne:Asculta-ma! Nu ma privi duios! Si nu-ti tuguia buzele! Te musc! Ai inteles? Te fac bucati! Sa te musc?
Leyla:Cat e ceasul? Defne! Ai spus ca pui alarma, draga mea. Draga mea, o sa intarzii in prima zi de lucru?
Defne:Da, la lucru! Azi incepeam sa lucrez, nu? Mi-ati luat mintile! Azi e prima mea zi de lucru si voi ma retineti cu trancaneala voastra. Incredibil! E jalnic! Chiar sunteti incredibile!
Leyla:Noi am trancanit, nu?
Ezgi:Intra!
Leyla:Asta-i buna!
Ezgi:Ce-i aia, surioara?
Leyla:O rochie, scumpa mea. Cred ca zapacita asta n-are nimic de imbracat. Sa nu se faca de ras inca din prima zi.
Defne:Te-am auzit!
----------------------------------------------------------
Deniz:Serios, vere, trebuie sa discutam despre treaba cu imaginea.
Yalin:Deniz, lasa-ma in pace! Si asa am cautat toata noaptea eroarea din cod.
Deniz:Si ai gasit-o?
Yalin:Nu.
Deniz:Ce facem? A mai ramas putin pana la prezentarea de la minister.
Yalin:Nu stiu, Deniz.
Deniz:Azi e prima zi de lucru a noului programator. Poate ca gaseste el greseala.
Yalin:N-am gasit-o eu in doua săptămâni, dar o s-o gaseasca proaspatul absolvent boboc. Desigur, Deniz!
Deniz:E proaspat absolvent, dar nu e boboc. A lucrat cu devotament la un proiect international, in grup, in timpul studentiei. Se pricepe bine la treaba asta.
----------------------------------------------------------
Defne: Semăn cu o fata care lucreaza la birou.
CITEȘTI
Parola:Te iubesc
Teen FictionDefne,o tânără absolventa de facultate,care încearcă să de-a lovitura in cariera.Aceasta se angajează că specialist IT într-o firmă de succes,acolo unde lucrează și cu fratele ei,cu care are o relație tensionată.