Part 2 - Sepulang sekolah

16.5K 91 26
                                    

" kriiinggggggggggggg " - jam sekolah sudah berbunyi menandakan waktu sekolah sudah habis .

semua pelajar sudah mula keluar dari kelas masing masing dan mula bersurai .

Begitu juga dengan kelas wan dan zul , semua pelajar sedang sibuk mengemas barang masing-masing dan beredar dari kelas .

Akhirnya tersisa wan dan zul yang masih kaku dimeja antara satu sama lain .

Wan memandang zul dengan senyuman nakal manakala zul hanya tersipu malu . mereka melanjutkan tugasan akhir dengan bersemangat . sesekali , terlihat zul yang mengenggam tangan wan . manakala wan yang sengaja ingin memancing zul mula meletakkan tangannya di paha zul .

Jam sudah menunjukkan pukul 4.50 petang . selesai sudah tugasan akhir mereka . wan mula meregangkan badannya yang lenguh kerana duduk dalam tempoh masa yang lama .

" penat ke tu ? " ujar zul kepada wan sambil meletakkan tangannya diperut wan .

"takdelah , okay je lagi ni . lenguh sikit je " balas wan sambil memutar pensil ditangannya .

zul mula mengemas barang barangnya ke dalam beg dan tiba-tiba ....

" kalau ada orang urutkan , best jugak ni . sengal je rasa kat belakang ni " ujar wan secara tiba-tiba .

" sakit sangat ke ? sinilah nak urutkan " balas zul dengan perasaan kasihan terhadap wan .

" boleh jugak " ujar wan sambil memusingkan badannya .

zul yang sedang mengemas badannya terhenti lalu meletakkan tangannya dibahu wan . jari jemari zul yang lembut mula mengurut bahu wan dengan perlahan .

setiap gerakan jari jemari zul yang turun naik di belakang wan , sedikit demi sedikit telah membuatkan wan teransang . tapi wan masih tidak menunjukkan apa apa reaksi .

10 minit telah berlalu . jari jemari zul masih lancar mengurut di belakang wan .

secara tiba-tiba ,

" aaaahhhh , sedapnya " ujar wan kepada zul

" nak lagi ke ? " balas zul yang tertanya tanya .

" nak , kalau urut dekat depan , lagi sedapp " balas wan sambil menunjukkan bahagian dadanya .

" sini pusing cepat " balas zul .

wan dengan perlahan lahan memusingkan badannya dan zul yang berhadapan wan , rasa sedikit kaku dan meremang .

tetapi jari jemari zul masih lincah mengurut bahagian dada wan .

"aaaaaaahhhh " wan berdesah .

zul yang mendengar bunyi desahan wan mula tak senang duduk .

" aaaaahhhhh , kuat lagi zul " ucap wan kepada zul

zul yang akur dengan perintah wan , mula menekan dada wan sedikit kuat .

ketika jari jemari zul yang lincah membelai dada wan , tiba tiba terhenti kerana satu benjolan yang tegang di dada wan .

" wan , puting kau tegang lah . kau horny ke ? " ucap zul kepada wan .

" haah , tangan kau sedap sangat urut . tak tahan aku. " balas wan dengan sengaja .

zul yang sedikit malu , terus menundukkan kepalanya dan meneruskan urutannya . tiba-tiba , mata zul tertarik untuk melihat benjolan yang lebih besar di seluar wan .

" wan , batang kau naik lah " ucap zul dengan tidak sengaja .

wan yang tidak sedar dengan ucapan zul , secara perlahan menarik tangan turun dari dada ke perut dan kebawah , berhenti di seluarnya .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 28, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GAY BAWAH UMURWhere stories live. Discover now