A więc zaczęto Produkcje McSpermy podpisano kontrakt z McDonaldem i zaczęto tworzyć najpierw SpermNuggetsy a następnie sosy takie jak spermowy,śmietanowy,słodko kwaśny i ketchup picie było bez dodatku spermy a jak już było to czysta sperma picia były następujące: coca-cola,sprite,Lipton,sperma. Rozpoczęto Produkcje burgerów powstał SpermDrwal z dodatkiem sera oraz sałaty pomidora też nie mogło zabraknąć oczywiście było wiele wariantów z kurczakiem,wołowiną oraz rybą. Bożydar był już bogaty po uszy jego majątek wynosi ponad 8 miliardów rosyjskich spermoDollarów. Jednak świat nie mógł być tak kolorowy draże spermiarze oraz mcsperma zaczęły zostać mniej odwiedzane zarobki malały i malały jednak Bożydar nie poddawał się więc stworzył kolejny pomysł SpermHotel jednak przeszkodził mu w tym jego konkurent Stasiek który był właścicielem SpermKFC podpieprzył pomysł i stawał się coraz bogatszy przy tym zarobki Bożydar bardzo malały postanowił on stworzyć nową firmę za ostatnie swoje pieniądze. A więc nawiązał współpracę z oreo i stworzył ciasteczka w których zamiast białego dobrego kremu była sperma sprzedaż poszła ostro w górę! Jego majątek wzrósł do ponad 18mld Cebulionów.
4 rozdział jutro :p