My Teacher

13.7K 65 5
                                    

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΈΝΤΟΝΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ

Είμαι η Χριστίνα και είμαι 17 χρονών. Σε λίγο καιρό δίνω τις πολυπόθητες πανελλήνιες και τέλος. Αγόρι δεν έχω καθώς κατάλαβα ότι είμαι ερωτευμένη με τον καθηγητή μου. Ik Ik daddy issues... Όμως δεν καταλαβαίνω, τι σημαίνει ότι είναι καθηγητης μου; Είμαι 17-18 ετών δεν είναι παιδεραστία ή αποπλάνηση. Υποθέτω..Λοιπόν τώρα έχω μάθημα μαζί του άρα θα πρέπει να σας αφήσω!

κος.Αλεξίου: Καλημερα παιδιά πως μου είστε;

τάξη:Καλά είμαστε κυριε Αλεξίου εσείς πως είστε.

κ.Α:Καλά είμαι κι εγώ. Φυσική έχουμε σήμερα σωστά;

Χρισ:Ναι κυριε Φυσική έχουμε.

κ.Α:Διάβασες Χριστίνα για σήμερα ή βολτάραμε το σουκου με το αγοράκι; λέει και μου κλείνει το μάτι.

Γελάει η τάξη.

Χρ:Ποιο αγοράκι κύριε; Μόνη μου είμαι. Και ναι μπορεί να βόλταρα αλλά στο μάθημα σας είμαι πάντα διαβασμένη. του απαντάω ναζιάρικα χωρίς να με ενδιαφέρει που με βλέπει όλη η τάξη.

κ.Α:Χαιρομαι που το ακούω αυτό αλλά είσαι τυχερή. Σήμερα ξεκουράζεσαι. Θα μας πει η Νανσυ.

Αχ αυτός ο Αλεξίου τόσο παιχνιδιάρης και σέξυ. Πόσο θα ήθελα να ήμουν μαζί του και να με πειράζει όλη την ώρα. Όλη την υπόλοιπη ώρα ήμουν αφηρημένη φτιάχνοντας σενάρια στο μυαλό μου εγώ με εκείνον στο κρεβάτι..

κ.Α:Χριστίνα;Σε παρακαλώ Ιάσωνα σκούντηξε την λίγο. Μου ρίχνει σφαλιάρα ο Ιάσωνας.

Χρ:Πας καλά τι κάνεις;

κ.Α:Ηρέμησε Χριστίνα εγώ του ειπα.Είσαι αφηρημένη δεν ξέρω τι μπορεί να σκέφτεσαι.Σου μιλάω κανα 5λεπτο τώρα.Τελοσπαντων μετά το μάθημα ελα να συζητήσουμε τι σε απασχολεί.

Μμμ η ευκαιρία μου.

Ντριννννννν Η τάξη αδειάζει. Ο κ.Αλεξίου στην έδρα του μαζεύει και μου κάνει νόημα με το χερι του να έρθω.

Νεμ:Είστε και ψυχολόγος εκτός από καθηγητής;

κ.Α:Το τι άλλο είμαι εκτός από καθηγητής δεν πρέπει να το ξέρεις εσύ;

Χρισ:Και άμα σας πω ότι θα ήθελα πολύ να μαθω; του λέω πονηρά και ξεκουμπώνω το πρώτο κουμπί της μπλούζας μου.

κ.Α:Αυτά δεν τα ανέχομαι εγώ.Θα φωνάξω τον διευθυντή!

Χρισ:Τι δεν σας κάνω μόνο εγώ θέλετε κι τρίτο;

κ.Α:Τι λες γαμω;Μόνο εγώ θέλω να σε έχω μικρη.

Τότε με σπρώχνει στην έδρα και ξεκιναει να με φιλάει παθιασμένα στον λαιμο. Σταματάει να ελέγξει αν είναι κλειστή η πόρτα και οι κουρτίνες κλειστές και συνεχίζει.

Χρισ:Τι φοβάστε κύριε καθηγητά;Μην έχουμε κάποιον θεατή;λέω και μου φεύγει ένα γελακι.

κ.Α:Πολύ αέρα έχεις πάρει.Κατέβασε το κολάν σου.

Χρισ:Και άμα δεν το κάνω;

κ.Α:Σου ειπα κατέβασε το κολάν τώρα,απαντάει νευριασμένος.

Χρισ:Και εγώ σας είπα. Άμα δεν το κάνω.

κ.Α:Καλααα ας τελειώσω εγώ πρώτα λοιπόν.

Ξεκουμπώνει την ζώνη του και κατεβάζει το παντελόνι του. Τότε αστραπιαία με παίρνει από τα μαλλιά και κατευθύνει το κεφάλι μου στο πούτσο του

κ.Α:Για να δούμε πόσο γρήγορα μπορείς να με κάνεις να τελειώσω.

Παιχνιδάκι.Κατεβάζω το μποξεράκι του και τον βάζω στο στόμα μου. Κάνω αρχικά αργές κινήσεις για να το σαλιώσω πολύ.Αρχίζω να αυξάνω ταχύτητα και κατευθύνω τα χέρια μου στους όρχεις του. Τον ακούω να βογκάει.Σηκώνω το βλέμμα μου να τον κοιτάξω.Με καυλωνει τόσο πολύ έτσι όπως είναι.

κ.Α:Τε λει ω νω,λέει τραυλίζοντας.

Χρισ:Νομίζω ήρθε και η σειρά μου,του λέω και σκουπίζω το στόμα μου.

κ.Α:Διατάζεις εσύ τώρα μικρή;

Χρισ:Αμε.

Κατεβάζω το κολάν και το εσώρουχο,κάθομαι με ανοιχτά τα πόδια στην έδρα και αρπάζω το κεφάλι του και το βάζω στο σημείο μου.Κουνάω το κεφάλι του με τον ρυθμό που θέλω εγώ και το τοποθετώ όπου θέλω.Νιώθω ότι είμαι πολύ υγρή.Τότε μου βάζει το πρώτο δάχτυλο.Το κουνάει μέσα-έξω πολύ γρήγορα και μετά βάζει και δεύτερο και τρίτο.

κ.Αλεξ:Βλέπω εδώ πέρα υπάρχει καλό άνοιγμα,μου λέει και μου κλείνει το μάτι.

Χρισ:Έχεις καθυστερήσει,σε λίγο χτυπάει κουδούνι.

Τότε αρχίζει να μου παίζει την κλειτορίδα παρά πολύ γρηγορα.Νιώθω την μέση μου να λυγίζει και τα πόδια μου να τρέμουν, σαν ένδειξη ότι τελειώνω.

Ντριιιιιιιιιιν

κ.Α:Πάνω στην ώρα,με φιλάει και ντυνόμαστε και οι δυο.

Χρισ:Τελικά εκτός από καλός καθηγητής και ψυχολόγος τα πάτε καλά και με την γλώσσα.

κ.Α:Που να δεις και στο σεξ.

Χρισ:Θα ήθελα να το δω πολύ. Εκείνη την ώρα μπαίνει το πρώτο άτομο στην τάξη.

κ.Α:Σε παρακαλώ μην σε ξαναπιάσω να είσαι στον κόσμο σου. Θα ενημερωθούν οι γονείς σου.

Χρισ:Με συγχωρείτε κυριε Αλεξίου. Καλή σας συνέχεια.

κ.Α:Επίσης,μου απαντάει και μου
————————————————————————-
Αυτή ήταν η πρώτη ιστορία! Εαν σας άρεσε τότε μπορείτε να την ψηφίσετε και να συνεχίσετε να ακολουθείτε το βιβλίο μου γιατι αλήθεια σας περιμένουν πολλά...<3

Dirty MindWhere stories live. Discover now