Ο τραγουδιστής.(παρτ.1)

5.1K 28 0
                                    

PART1.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΈΝΤΟΝΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ

-Έλα ρε Λύδια,1 έχει πάει η ώρα ποτε θα πάμε
στο κλαμπ;
-Τώρα ετοιμάζομαι και πάμε,έτσι και αλλιώς αργεί να βγει ο τραγουδιστής.
-Επίτηδες το κανείς για να μην τον ακούσουμε.Ξέρω ότι δεν σου αρέσει αλλά σε παρακαλώ είναι ο αγαπημένος μου,βιάσου!,μου λέει η Σοφία παρακαλώντας με.

Η αλήθεια είναι ότι αυτό κάνω.Δεν ακούω μουσική που να μιλάει για την εκμετάλλευση της γυναίκας,χρήση ουσιών και βία.Αυτό είναι το στυλ της Σοφίας.Άπειρες φορές έχουμε τσακωθεί για τα γούστα που έχουμε αλλά δεν έχω άλλη επιλογή σήμερα.Πρέπει να πάω μαζι της.

-Είμαι έτοιμη,της λέω ξενερωμενη.
-Ευχαριστώ Λύδια μου,στο χρωστάω!

Φτάσαμε στο κλαμπ.Ήταν 2 η ώρα και η πόρτα του κλαμπ ήταν κλειστή.

-Τι φάση;Ανοιχτή δεν θα έπρεπε να ήταν;
-Για να είναι κλειστή σημαίνει ότι τώρα θα βγει να τραγουδήσει!Πάμε γρήγορα από την άλλη πόρτα κρυφά,με πιάνει από το χέρι και με τραβάει προς την πόρτα.
Εκείνη την στιγμή ανοίγει απότομα η πόρτα και μετά όλα μαύρα.

-Επιτελους ξύπνησες...
-Που βρίσκομαι,γιατί κινούμαι;
-Καταλαθως σε χτύπησα με το άνοιγμα της πόρτας.
-Οπα οπα είσαι ο...
-Ναι ναι ηρέμησε τώρα και πάμε στο νοσοκομείο.
Δεν το πιστεύω.Εγώ ήρθα με την κολλητη μου να διασκεδάσουμε στο κλαμπ,όχι να με σέρνει ο βλάκας στα νοσοκομεία.
-Γύρναμε πίσω.
-Μίλησα με την φίλη σου τη Σοφία.Είσαι καλα μαζι μου.
-Σταμάτα τώρα το αυτοκίνητο!
Γκαζώνει ακόμα παραπάνω.
-Ειπα κάτι!,του λέω νευριασμενη όσο τον χτυπάω στο χέρι.
-Ηρέμησε μικρή δεν θα σου κάνω κακό.

Σταματάει στην άκρη σε μια ερημιά.
-Με συγχωρείς που σε χτύπησα,απλά νευρίασα με τον μαγαζάτορα που πήγε να την πέσει σε μια ανήλικη φαν μου.
-Περίεργο που σε πείραξε αυτό.Περίμενα να την πέρνατε μαζι.
-Οπα οπα γιατί αυτό που είπες ήταν μεγάλη μαλακια.Σου έχω δώσει αυτή την εικόνα;
-Στα τραγούδια σου αυτά παρουσιάζεις.Πηδάς την μια μετά την άλλη.Δεν θα ήταν περίεργο να βιαζες με ανήλικη.
-Γαμωτο,είναι λογικό να έχεις καταλάβει κάτι τέτοιο αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ισχύει.Αγαπώ το γυναικείο φύλλο και το σέβομαι.Σε καμία περίπτωση δεν θα ανάγκαζα κάποια να κάνει κάτι που δεν θέλει.

Συνέχιζε να μου μιλάει για το πως έχει καταντήσει η νεολαία σήμερα και τα άσχημα πρότυπα που έχουν και η αλήθεια είναι ότι τον είδα με άλλο μάτι.Φαινόταν πολύ κουλ τυπάκος και καλος,δεν καταλαβαίνω γιατί να παρουσιάζει άλλον εαυτό.

-Σοκαρίστηκες ε;μου λέει αφού κατάλαβε ποσό μαλακας έμεινα...
-Γιατί να μην το δείχνεις αυτό;Λίγο σε έχω γνωρίσει και πιστεύω ότι έχεις να πεις πολλά ενδιαφέρον και σωστά πράγματα.
-Δεν πουλάει αυτο γλυκιά μου.Είσαι μικρή θα καταλάβεις σε λίγο καιρό.λέει και αρχίζει να τοποθετεί τα χέρια του στα μπούτια μου και να τα χαϊδεύει.
Ανατριχιάζω ολόκληρη.Η ατμόσφαιρα βοηθάει την κατάσταση και δεν ξέρω αν θα καταφέρω να αντισταθώ.
-Με εμπιστεύεσαι;με ρωτάει και παγώνω.
-Εε δεν σε ξέρω,πως να το κάνω.
-Φιλα με,λέει και βάζει ένα χαπι στη γλώσσα του.
Δεν ξέρω τι να κάνω.Η μια φωνή στο κεφάλι μου αντιστέκεται ενώ η άλλη λέει να το κάνω.Χωρίς να το σκεφτώ για πολύ απλά το κάνω.Το χάπι ενώ με φασωνει μου το δίνει και εγώ το καταπίνω.

Το φιλί μας συνεχίζεται.Ειναι τόσο ωραίο που νιώθω λες και είναι το οξυγόνο μου και δεν μπορω να το σταματήσω.Βάζω τα χέρια μου πίσω από το κεφάλι του και αισθησιακά τον γρατζουναω πίσω στο κεφάλι.Όταν ανατριχιάσει μου τραβάει τα μαλλιά και αρχίζει να με φιλάει στον λαιμό και όλο και πιο χαμηλά.Τον ενοχλεί όμως το φόρεμα και το τραβάει απότομα αποτέλεσμα να ανοίξουν κατευθείαν τα κουμπιά.Του έφυγε ένα γελακι και πήγε προς το στηθος μου.Άρχισε να γλυφει την ρώγα μου κυκλικά,στη συνέχεια το έβαλε όλο στο στόμα του και το πιπιλουσε.Εγώ ανάσταιναζω και προσπαθώ να του βγάλω το κεφάλι.Εκείνη τη στιγμή με κοιτάει και μου το δαγκώνει ώστε να μην το ξανακάνω.Συνέχισε το ιδιο και στο άλλο στηθος μεχρι την στιγμή που τον σταματησα για να τον γδησω και να κατσω πάνω που.Τοτε ήταν η στιγμη που κατάλαβα ακριβώς τι ήταν αυτό το χάπι.MDMA.
—————————————————————————
Νομίζω η αγαπημένη μου ιστορία μέχρι τώρα!Η τρομερή συνέχεια έχει ανεβεί και περιμένει να την διαβάσετε😋

Dirty MindWhere stories live. Discover now