"Giriş"

162 14 7
                                    

"Gar, kes şunu!"

Önündeki iki muhabbet kuşunu izlerken Raven'ın yüzünde buruk bir tebessüm vardı. Oğlan, kızı gıdıkladığı için kız kahkahalara boğuluyordu.

Garfield ve Terra; grubun yeni çifti.

Raven kıskanmadığını söylerse kendine yalan söylemiş olurdu. Garfield'la, neredeyse hiç tanımadığı bir kızın onun yerini alması için yıllarca arkadaş olmamıştı ve evet, sonunda o aptala aşık olduğunu kendine itiraf edebilmişti.

"Hey, üstünü beğendim!" Terra, o ve Garfield kitapçıya girerken söyledi.

Diğer kız görüş alanına girdiğinde Raven düşüncelerinden çabucak sıyrıldı. Tezgaha yaklaşırken uzun, sarı saçları hafifçe dalgalanıyordu. Raven'ın mavi gözleri Terra'nınkilerle buluştu ve yenilgiyi kabul etti.

Terra kesinlikle güzeldi ve Raven asla onunla rekabet edemezdi.

"Teşekkürler," Raven sakince yanıtladı ve kısa saç tutamlarının bir parçasını kulağının arkasına sıkıştırdı.

Terra, solgun bir kol omzuna atılmadan önce diğer kıza genişçe gülümsedi. "Hey Rae, film izleyeceğiz, gelmek ister misin?" Garfield sordu. "Motorsikletimde senin için de yer var."

Raven'ın gözleri ikisinin bakışlarıyla buluştu ve utangaç bir şekilde başka tarafa baktı. "Sorun değil, siz ikiniz gidin. Hem dükkanı biraz daha sonra kapatacağım."

"Ah," dedi Garfield hayal kırıklığına uğramış bir ifadeyle. "Pekala, belki bir dahaki sefere."

İkisi mağazadan çıkmadan önce vedalaşarak Raven'ı yalnız başına bıraktılar.

Kuzgun, uçurumdan aşağı uzanan çıkıntının üzerinden geçerken uzun ve derin bir iç çekti. Gökyüzünde parlak bir dolunay, altındaysa; uçurumun sonunda kocaman bir okyanus vardı. Okyanusa karışan şeyler muallaktı. Genç kızın dudakları, dalgalanan su boyunca dans eden yansımasını görünce gülümserken hafifçe seğirdi.

Yürümek, genellikle zihnini rahatlatmanın en iyi yöntemiydi fakat okyanusun sesi de genellikle onu sakinleştirirdi.

Gözleri kayalara çarpan koyu mavi dalgalara takıldı. Halatlı tırabzana biraz daha yaklaştı ve ellerini onu tutan metal direğe koyarak kendini dengelemek için kullandı. Durduktan sonra dudaklarından birkaç hıçkırık kaçtı. Belki de duygularını her zamankinden biraz daha fazla uzun süre bastırmıştı.

Bugün olanları düşündükçe, üzülmeden edemedi. Gözyaşlarıyla savaşırken alt dudağı yavaşça titremeye başladı.

"Sorun değil, Raven," diye kendi kendine güven verici bir sesle fısıldadı. Ancak, kendini durdurmaya çalıştıkça gözyaşları yanaklarından aşağı daha çok akmaya başladı. Hayır, sorun değildi. Kalbinin paramparça olmasında sorun yoktu. Yakın olduğu tek erkek, başka bir kız tarafından onun için ulaşılamaz biri olmuştu ve sorun yoktu...

Duygularını bastırmaya çalışırken, belli belirsiz bir ses duyuldu. Biri şarkı söylüyordu.

"Sen, kalbi kırılmış kişi, ruhun artık çok yoruldu..."

Raven, sesin nereden geldiğini bulmak amacıyla çevresini dikkatlice taradı.

"Yalnız başına akıttığın gözyaşlarını yutması için dalgalanan gelgitlere mi döndün?"

Ses yükseldikçe, sesin erkeksi bir tonda olduğunu fark etti.

Sesin sahibi bir erkekti...

"Yıllar boyunca taşıdığın tüm acıları ve yaraları hafiflet..."

Etrafında kimseyi göremeyince, aşağı bakmak için tereddütle halat korkuluklardan eğildi.

"Ama bir şans verilseydi, geçmişi unutur muydun?"

Aşağıdaki suda ona şarkı söyleyen bir erkek figürünü seçtiğinde gözleri büyüdü. Su yüzeyinde ona bakan, parıldayan canlı ve yeşil gözleri gördü.

"Sen ve ben, her şeye yeniden başlayabiliriz..."

Raven, daha cevap veremeden onu sabit tutan ip koptu ve aşağıdaki karanlık sulara düşerken şarkı söyleyen çocuk onu yakalamayı planlıyormuş gibi kollarını iki yana açtı. Bu sırada zihninde bir alarm çaldı.

Bu bir tuzaktı-

"Tekrardan sevebiliriz, sevgilim."

-ve onu yakaladı.

Dondurucu suyla temas ettiğinde ve yüzeyin derinliklerine batmaya başladığında, Raven ona hızla yaklaşan çocuğun aldatıcı bakışlarıyla karşılaştı.

Buz gibi tuzlu suyun içinde battıkça görüşü yavaş yavaş kararmaya başladı ve isteksizce oğlanın güçlü kollarına çekilirken birkaç keskin tırnağın cildine battığını zar zor hissetti. Saniyeler geçtikçe daha da güçsüzleştiği için çırpınışlarının sona ermesi de uzun sürmedi. Vücudunun her santiminin uyuştuğunu hissetti.

Raven'ın bayılmadan önce hatırladığı son şey; yabancı çocuğun dudaklarının, onun hissizleşen dudaklarındaki muazzam sıcaklığıydı.

.
.
.

Y.N.:
Instantmiso'nun "Siren's Lament" web-romanından büyük ölçüde ilham alınmıştır ve kurgu buna dayanmaktadır. -queenzie-

𝑭𝒂𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 | DamiraeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin