Terasa çıktı genç adam nefes almak için. Haykırdı yerlere, göklere, everene ismini. Var gücüyle bağırdı " Lee Heeseung" .Acı çekiyordu Sunghoon, fakat kendisi buna acı bile demiyordu. Sevdiği acılar içerisinde gitmişti ondan.
Gözlerinin önünde yok olmuştu.
İzin verdi bir kez daha elmas değerindeki gözyaşlarının serbest kalmasına...
"Kalmak kadar gitmek de zor muydu sevdiğim?"Ve bir gözyaşı daha intihar etti.
"Sol yanım, hayatımda taşıdığım en ağır yükü taşıyor." "Bilirsin ağır şeyleri taşıyamazdım, incinirdim... Fakat bu sefer sen varsın sol yanımda sevdiğim. Nasıl bırakabilirim seni?" Titrek nefesler bıraktı kirli havaya Sunghoon.
"Sana sevgimi veremediğim için kendimden nefret ediyorum. Seni yanımda tutamadığım için kendimden nefret ediyorum. Ve ölmene engel olamadığım için kendimden iğreniyorum."Tiksinir ifade ile yüzünü buruşturdu, aşağıdaki sakinliği izledi.
"Yanımda olsan bunları söylememe gerek kalmazdı değil mi sevgilim? Bu yüzden yanına geleceğim. Üşürsün sen oralarda... Sarılıp ısıtacağım seni. Kokunu ciğerlerimin en dibine kadar çekeceğim sevdiğim. Bu sefer benden gitmene izin vermeyeceğim."
En uca gitti Sunghoon sevdiğine ulaşabilmek için. O terasa nefes almak için çıkmıştı fakat son nefesleri için...
Haykırdı dünyaya son kez ismini. Haykırdı yerlere, göklere ona olan sevgisini.
Ağzından çıkan son kelimeler hem huzurluydu, hemde acı vericiydi.
"Seni seviyorum"
Gözlerini kapadı ve kendini aşağıya bıraktı genç adam. Artık iki birbirini seven genç buluşacaklardı...
~Son~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flechazo. ( Heehoon )
Короткий рассказBelki bir cümlede yan yana gelirdik, adımıza şiir derlerdi...