POZİTİF...

441 17 15
                                    

  Mike'ye o ihtiyarla konuştuktan sonra iyi bir his geldi ve hayata pozitif bakmaya başladı.Ama uzun sürer miydi?Kim bilir.

  Mike ilk olarak Mark'ı aradı...

MİKE:
  Alo Mark sen misin?

MARK:
  Miiiiiikeeeee neredesin he nerelerdesin?

MİKE:
  Sakin ol gayet iyiyim.Verdiğim adresteki kafeye gel.

MARK:
  Tamam.Ama ...Ama..Kapadı.
  Hey Katty Mike beni aradı ve şurada ki kafeye gelmemi istedi.

KATTY:
  Beni görmek ister mi?

MARK:
  Tabi ki görmek ister.O sana aşı...aşçılık öğretecekti.*MARK İçinden**Bayağı Saçmaladım.*

KATTY:
  Ne????¿¿¿(404 found error)

MARK:
  Yok bir şey boşver.Geliyor musun?

KATTY:
  Evet hadi gidelim.Sıkıldım.

  Mark ve Katty,Mike'nin verdiği adrese giderler.

MARK:
  Mikeee seni ne kadar merak ettim biliyor musun?
  Mark, Mike sarılır.

MİKE:
  Dediğim gibi ben iyiyim artık hayata pozitif bakıcam.
  Katty hoşgeldin geleceğini bilmiyordum.

KATTY:
  Başına bir şey gelecek diye o kadar korktum ki anlatamam.

MİKE:
  Ama olmadı merak etmeyin.Tabi ki nedenini araştıracağım çok şey var.Neyse gelin şuraya oturalım.

MARK:
  Şimdi o gece neler oldu anlat.

MİKE:
  Yine her zaman ki gibi korkunç zorlu bir geceydi.Sadece elektriği doğru dürüst kullanmaya çalışıyordum.Ama gecenin tuhaf yanı freddy denen ayı üstüme atladı.Orada hayatımın son anlarını yaşadığımı biliyordum.Fakat öyle olmadı.Sadece bayıldım.
  Bu lanet olası yaratıklar ya beni yiyerek öldürecek yada korkudan öldürecekler.

MARK:
  Peki böyle olaylardan sonra nasıl işten çıkmazsın?

MİKE:
  Çünkü işe başlamadan önce bir sözleşme imzaladım.Bu yüzden çıkamam 7 günü dolması lazım.Ah keşke o lanet şeyi okusaydım.

KATTY:
  Peki daha sonra ne oldu?

MİKE:
  Jeremy beni sırtlamış ve evine götürmüş.
Sonra oradan ayrıldım ve bir çıkmaz sokak ta içmeye başladım.Yağmur yağıyordu.
  Ardından bir adam geldi ve bana hayatın zorluklarını öğretti.Artık hayata pozitif bakmaya çalışıyorum.Mesela Freddy beni öldürebilirdi.Ama öldürmedi.Ama bu ne kadar uzun sürer bilmiyorum.Çünkü o yaratıkları görünce yaşama sevincim gidiyor....

MARK:
  Umarım bu sefer olmaz.Neyse konuyu değiştirelim çünkü bu konular insanı bir çukura düşürüyor.Uyuyamıyorum.

MİKE:
  Kusura bakma Mike saate baktım da gitmem gerek.

  ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN TEOG VAR.YAZAMIYORUM.BU BÖLÜM TEOGDAN ÖNCEKİ SON BÖLÜM.ÇARŞAMBA GÜNÜ SINAVA GİRCEM.LÜTFEN BANA ŞANS DİLEYİN.DUA EDİN.NE OLUR.  :()
 

MİKE'IN GÖZÜNDEN FNAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin