Nominacja nr. 1

21 4 2
                                    

To nie jest moja pierwsza nominacja, ale moja pierwsza odpowiedź na nią. Dziękuję ślicznie Lily_Skarsgard za nominację, a teraz przechodzimy do pytań. 😈

Team elfy czy team krasnoludy?
Od pierwszego styknięcia się z twórczością Tolkiena zainteresowały mnie krasnoludy. Oczywiście nie mając nic do elfów wcześniej ani teraz. Po prostu byli ciekawą rasą, a samo ich przedstawienie w filmie, któremu towarzyszyła podniosła muzyka stworzona przez genialnego Howarda Shore'a, wciągnęła mnie bez reszty, by poznać ich bliżej. Dlatego wybieram krasnoludów, chociaż elfy nie są złe i również ich lubię. 😉

Team Thranduil czy team Legolas?
Team Thranduil. Urzekł mnie swoją tajemniczością, specyficznym charakterem i ciekawą aparycją. Moim zdaniem jest ciekawszą postacią od syna, którego widziałam w prawie każdego części (prócz Hobbit: Niezwykła Podróż), a nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia.

Gdybyś została przeniesiona do świata Śródziemia, to jakiej byłabyś rasy, gdzie byś mieszkała, kto byłby twoim partnerem (jeżeli takowy by był), co byś lubiła, czego nie, jak byś wyglądała, z czego byłabyś dobra i ogólnie opisz siebie.
Tutaj mam bardzo duże pole do popisu. 😂 Chętnie bym się rozpisała, ale wiem, że bym zanudziła. Więc tak: pochodziłabym z Haradu Bliskiego, z pochodzenia byłabym Haradrimem. Tak jak oni charakteryzowałabym się opalonym kolorem skóry, ciemnymi oczami oraz włosami. Razem ze swoimi przyjaciółmi udawałabym się na polowania na pustynne równiny i dosiadała mûmakile (jkaby co to to są ogromne słonie bojowe). Chcąc pogłębiać wiedzę o świecie i szukać przygód ruszyłabym na północ i zachód, gdzie natknęłabym się na pewną grupę podróżujących, którzy chcą odzykać dom...
Oczywiście moim mężem byłby Thorin Dębowa Tarcza — eielki wojownik oraz król, z którym rządziłabym po wieki wieków, wychowując przyszłych następców Góry. Oczywiście wielu przyczepiałoby się do mojego pochodzenia, ponieważ uważano by, że jestem szpiegiem Saurona, który rozkochał w sobie króla (co w trakcie Władcy Pierścieni miało ogromne znaczenie i zarzuty były poważne). Mimo tego starałbym się im pokazać, że wcale tak nie jest.

Hobbit czy Władca Pierścieni?
Trudny wybór, wolałabym nie wybierać, ale chyba jednak Hobbit, ze względu na sentyment. W końcu przez tą historię zaczęłam poznawać Śródziemie. 😉

Ulubiony ship ze Śródziemia?
Thorin i Bilbo, czyli słynne Bagginshield, ale nie w sensie takim, że muszą być małżeństwem czy pod względem seksualnym, ale jako przyjaźń. Moim zdaniem są dobrymi przyjaciółmi mimo wielu konfliktów i nieporozumień, ponieważ każdy z nich pochodził z innych światów, cenili inne rzeczy, przeżyli co innego. To powoduje, że ich relacja jest niezwykle magiczna (i nie, Gandalf nie wtrącał się w to).

Wolałbyś przeżyć historię w Hobbicie czy WP? Z kim (postać)?
Tutaj nie muszę chyba wiele dodawać: w Hobbicie, z kompanią.

Drużyna Pierścienia czy Kompania Thorina Dębowej Tarczy?
Kurcze, obie lubię, ale jak muszę wybrać to trzeba: kompania Thorina.

Bardzo dziękuję za pytania Lily_Skarsgard.

Nominuję:
pieroszkiPortfela, ponieważ była bardzo aktywna pod moimi książkami i zostawiła wiele miłych oraz śmiesznych komentarzy.
Hannah_Oakenshield, ponieważ napisała nieraz miłe słowo.
patka2404, ponieważ zazwyczaj pierwsza zostawiała komentarz.
music_raccoon, ponieważ uwielbiała jeden z najpopularniejszych shipów w Koronie w Dłoni, a przy okazji miło nam się pisało.
Nie wiem czy się w to bawicie, ale jak chcecie, to odpowiedzcie na następujące pytania:

1. Wolał*byś spędzić wieczór u Bilba przy herbatce czy u elfów, słuchając ich pięknego śpiewu i gry na instrumentach?
2. Kto jest lepszy jako król/przywódca: Thorin czy Aragorn?
3. Wola*byś mieć za wrogów goblinów czy orków?
4. Który z braci jest lepszy pod względem charakteru oraz wyglądu: Boromir czy Faramir?
5. Który z braci jest lepszy pod względem charakteru oraz wyglądu: Fili czy Kili?
6. Czy jeżeli Kili by przeżył chciał*byś, by był z Tauriel?
7. Które królestwo jest piękniejsze: Erebor czy Rivendell?
8. Jeżeli miał*byś dokonać wyboru, to wybrał*byś być obywatelem Rohanu czy Gondoru?

Zachęcam do odpowiedzi, bo jestem ciekawa, co byście odpowiedzieli. Miłego dnia! 😘🌞
Weronika4644

Nominacje (może w przyszłości będzie tu coś więcej) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz