Eşleşme bağı gitmişti.
Bazen, eşleşme bağları uzun süre ihmal edilirse kaybolabilirdi, ama... Öylece kopamazlardı. Bu kadar aniden değil. Eğer ki...
Bir eşleşme bağını yalnızca bağ eşlerinden birinin ölümü bozabilirdi.
//////*****/////
Joon'u kendi ülkelerinde muayene eden doktorlar, üzerinde yapılan bilinmeyen bazı deneylerden sonra genetik kodunun son derece kararsız hale geldiğini ve mümkün olan en kısa sürede düzeltilmesi gerektiğini bildirmişlerdi. Joon uyanabilir ve kim olduğunu bile hatırlamayabilirdi. Akıl sağlığı gitmiş olarak uyanabilirdi. Uyanabilir ve kopan bağı nedeniyle ondan nefret edebilirdi.
Baek bu düşünceye sindi. Doktorlar ona Joon'un aktif bir eşleşme bağı olduğunu söylediğinde gerçekten şok olmuştu. Vahşi bir Xeus'un birine bağlanmasının koşullarını hayal edemiyordu. Ama artık alakalı değildi. Artık bağ gitmişti. Genetik modifikasyon prosedürü kaçınılmaz olarak onu bozmuştu.
/////****/////
" Kral evlenmem için bana baskı yapıyor ve Blake'in ülkedeki en çok aranan omega olduğu söylendi, bu yüzden benim için iyi bir aday olacak. Birlikteliğimizin iyi bir hikaye yaratacağı kesin. "
Jin katıksız öfkeden neredeyse nefesi kesilecekti. İyi bir hikaye mi? Westcliff, Zhan'ı iyi bir hikaye olacağı için mi istiyordu? Ne kadar alaycı, manipülatif bir pislik...
Jin onun eğlenen gözlerine baktı. Pislik onunla alay ediyordu! " Hayır. " dedi. " Cehenneme gidin Majesteleri. Ve kardeşimden uzak durun."
***********************************
Yirmi yıl önce
Yine dövüşüyordu.
Ilona onu sadece pencereden izleyebilir, biri ona her yumruk atmayı başardığında dudağını sertçe ısırırdı. Altı yaşındaki küçük bir çocuğa karşı, yedi büyük çocuk pek adil bir dövüş sayılmazdı ama elbette kimse müdahale etmedi. Hiç kimse yapmadı. Joon 'un konumu, kimsenin müdahale edemeyeceği kadar tehlikeliydi. Kralın "yeğeni" olabilirdi, ancak halkın çoğu, onun gerçekten Prenses Lina 'nın oğlu olmadığından şüpheleniyordu. Saraydakiler Prensesin çocuğu zar zor kabul edip onu sarayın ayrı bir kanadında tuttuğunu fark etmişlerdi. Ama sadece birkaç seçkin kişi gerçeği biliyordu.
Joon kralın piçiydi.
Kralın oğlu olarak tanımadığı piçi.
Ve işleri daha da kötüleştirmek istercesine, zavallı çocuğun ataması onu yalnızca daha büyük bir hedef haline getirmişti. Bir Xeus alfası olmak, yetişkinler için bile zordu ama çocuklar çok acımasız olabiliyorlardı. Ayrıcalıklı çocuklar çoğundan daha acımasızdı. Bir Xeus olduğu için Joon 'un sahip olduğu patlayıcı öfkesi de kesinlikle meselelere yardımcı olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vahşi Prens - Namjin ( Uzaylı Prensler Serisi 6 )
FanfictionBazen Canavar'ı öpmek onu Yakışıklı Prens'e dönüştürmez. Jin Blake, saygın bir aileden gelen bir omega olmasına rağmen kardeşleri arasında sıradan olarak kabul ediliyordu. Çirkin falan değildi ama omega standartlarına göre özel de değildi. Bazen var...