1 pierwsze spotkanie

19 0 0
                                    

Bʏᴀᴋᴜʏᴀ Tᴏɢᴀᴍɪ

Przyjechałaś na wakacje do mamy. Niedługo minął rok odkąd twoi rodzice się rozwiedli. Po przywitaniu się z mamą i rozpakowaniu postanowiłas zwiedzić okolice, w między czasie kupiłaś sobie kawę. Wracałaś do domu zapatrzona w telefon i wpadłaś na wysokiego chłopaka. Wylałaś na jego marynarkę kawę, na szczęście nie była juz gorąca. Przeprosiłaś go, niestety nie miałaś przy sobie husteczek. Powiedziałaś, że zapłacisz za pralnie, on jedynie oschle powiedział, żebyś sobie darowała i odszedł a ty wróciłaś do domu.

Mᴀᴋᴏᴛᴏ Nᴀᴇɢɪ

Był to twój pierwszy dzień w całkiem nowej szkole. Trochę, a nawet BARDZO się stresowałaś, ale w sumie jesteś do tego przyzwyczajona, ponieważ przez prace swoich rodziców często się przeprowadzasz przez co też często zmieniasz szkołe. Stałaś chwile przed szkołą i zobaczyłaś średniego wzrostu chłopaka, który jak było widać śpieszył się. Nagle zobaczyłaś, że chłopakowi coś wypadło, był to portfel. Podniosłaś go i chciałaś dać temu chłopakowi, ale go już nigdzie nie widziałaś. Postamowiłaś pójść do klasy, ponieważ nie chciałaś się spodnia. Gdy weszłaś zobaczyłaś tego chłopaka. Podeszłaś do niego i dałaś mu jego zgubę. On Ci podziękował a ty się usmiechnęlaś i usiadłaś do wolnej ławki. Po chwili wszedł nauczyciel i zaczęła się lekcja.

Nᴀɢɪᴛᴏ Kᴏᴍᴀᴇᴅᴀ

Chodzisz do Akademii Szczytu Nadziei na kurs rezerwowy, lecz postanowili Cie przenieść. Ty i chłopak znaliście się tylko z widzenia. Przez pierwsze 2 tygodnie było Ci się trudno zaklimatyzować przez co siedziałaś sama na przerwach. Chłopak to zauważył i na przerwie podszedł do Ciebie i zaczął rozmowę. Do końca dnia z nim gadałaś. Fajnie Ci się z nim rozmawiało i miałaś nadzieje, że chociaż z nim uda Ci się zaprzyjaźnić.

 
Hᴀᴊɪᴍᴇ Hɪɴᴀᴛᴀ

Ty i Chiaki jesteś kuzynkami, ale ona jest dla Ciebie hak przyjaciółka, to w sumie dla niej też. Raz gdy miałyście się spotkać i gdy byłaś już na umówionym miejscu lekko się zdziwiłaś. Zobaczyłaś wysokiego chłopaka a obok niego twoja kuzynkę. Podeszłaś do nich i się przywitałaś, Chiaki was sobie przedstawiła i miała nadzieje, że nie jesteś zła, że bez twojej wiedzy zaprosiła jeszcze chłopaka. Nie miałaś nic przeciwko.  Poszliście do kina, ale w środku filmu Nanami musiała niestety wyjść, ponieważ przypominało jej się, że na 17 umówiła się z Sonią na robienie projektu w parach przez co zostałaś z chlopakiem sam na sam. Po skończonym filmie przez jakiś czas była niezręczna cisza, ale ty zaproponowalaś kawe. O dziwo dobrze się z nim bawiłaś. Gdy wróciłaś do domu pisaliście  jeszcze ze sobą. Przynajmniej według Ciebie to był miło spędzony czas.

Iᴢᴜʀᴜ Kᴀᴍᴜᴋᴜʀᴀ

- Powiedzmy, że Izuru i Hajime to 2 całkiem inne osoby
Jesteś przyjaciółką Junko, mimo że jest trochę dziwna oraz zadufana w sobia to naprawdę ją lubisz. Chodzisz do Akademii Szczytu Nadziei. Niestety dzisiaj musiałaś zostać trochę dłużej w szkole, ale jedyny plus był taki, że to był piątek i nie musiałaś do późna siedzieć nad książkami. Gdy wyszłaś ze szkoły zobaczyłaś strasznie szczęśliwą Junko a za nią chłopaka o bardzo bladej karnacji, długich czarnych włosach, czerwontych oczach ubranego w garnitur, który budził w Tobie niepokój. Enoshima Ci go przedstawiła oraz powiedziała jego ultimate. Po chwili zaczął dzwonić telefon dziewczyny, zdenerwowana odeszła od was i go odebrała. Między Tobą a chłopakiem była niezręczna cisza a Junko coś się nie śpieszyło. Próbowałaś zacząć rozmowę, lecz chłopak nic nie odpowiedział tylko spojrzał Ci się w oczy i odwrócił swój wzrok. Wtedy przyszła znowu radosna Junko i poszliście do domu dziewczyny.

Kᴏᴋɪᴄʜɪ Oᴜᴍᴀ

Ty i Kokichi znaliście się od dziecka. Byliście nie rozłączni, ale gdy miałaś 8 lat niestety musiałaś się przeprowadzić. Aktualnie masz 17 lat i wróciłaś do swojego starego, rodzinnego miasta. Były to wakacje i byłaś sama w domu, ponieważ twoi rodzice pracowali. Nudziło Ci się a chciałaś coś gazowanego do picia wiec postanowiłaś, że pójdziesz do sklepu. Gdy już byłaś na miejscu zobaczyłaś swojego przyjaciela z dzieciństwa. Od razu go poznałaś, ponieważ w ogóle nie się zmienia, no może trochę urósł, podkreślam MOŻE. Podeszłaś do niego i się przywitałaś a on w pierwszej chwili nie wiedział kim jesteś. Trzeba było przyznać, że się zmienilaś, nawet bardzo.. Ty się zaśmiałaś i mu przypomniałaś swoje imię. Po chwili rozmowie i zrobionych zakupach zaprosiłaś chłopaka do siebie i rozmawialiście o tym co się działo przez te 9 lat.

Sʜᴜɪᴄʜɪ Sᴀɪʜᴀʀᴀ

Poznaliście się na urodzinach waszej wspólnej przyjaciółki Kaede. Chłopak stał gdzieś w kącia zdała od bawiących się gości. Wydał Ci się miły więc postanowiła podejść i zacząć rozmowę. Na początku był trochę nieśmiały, ale potem okazało się, że was dużo łączy. W ten oto sposób spędziłaś resztę przyjęcia.

danganronpa boys: PREFERENCJEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz