Ollin pov:
Heräsin aamulla herätyskellooni ja huomasin sen soineen jo melkein puolen tunnin ajan. Pomppasin sängystäni ylös ja menin pesemään hampaani, pukemaan päälleni ja syömään aamupalaa. Kun olin laittamassa kenkiäni jalkaan huomasin paidallani hammastahnaa joten jouduin vaihtamaan vielä paitani. Otin avaimet ja lähdin juoksemaan portaat alas, koska hissiä korjattiin. Kun ajoin tajusin että tänään meidän bändiin tulee uusi jäsen, Aleksi Kaunisvesi. Olin Treenikämppämme parkkiksella ja parkkeerasin Tommin auton viereen.
Menin sisälle ja huomasin Tommin sohvan vasemmassa nurkssa vain tuijottamassa puhelinta ja Nikon ja Joonaksen katsomassa jotain videota jolle he repeilevät sohvan oikeassa nurkassa. Päätin mennä sohvan keskelle ja jutella tommille koska puhelimestani oli loppunut akku joten en voinut katsoa hauskoja videoita eläimistä. "Missä muut on?" "Joelilla kestää kauemmin ku sen auto meni rikki ja se joutuu tulla kävellen. Aleksi tulee kai kohta" Tommi vastaa tuijottaen vieläkin puhelintaan josta ei nostanut katsettaan. Huomasin että Tommilla oli muuta tekemistä joten päätin kysyä Joonakselta että mille he nauravat kunnes joonaksen puhelin soi ja soittaja oli Aleksi. "Yo! tuutko avaa oven?" kuuluu Joonaksen puhelimesta. " Joo, Niko tulee" Joonas vastaa Aleksille puhelimeen. Niko katsoo Joonasta murhaavasti mutta sitten kuitenkin nousee sohvalta ja lähtee avaamaan ovea Aleksille. Olin innoissani Aleksin tulosta sillä hän vaikutti todella rennolta ja mukavalta.
Aleksi tulee ovesta Nikon perässä joten nousen sohvata ja kättelen Aleksia joka hymyilee ja vilkaisee Tommia hieman kysyvästi, jolloin tajuan katsoa Tommia ja huomaan että hän näyttää siltä että maailmassa ei olisi muuta kun hänen puhelimensa. Katson Tommia itsekin hieman kysyvästi kunnes päätän heiluttaa kättäni tämän naaman edessä jolloin Tommi havahtuu ja katsoo Aleksia joka oli istahtanut sohvalle ja minä hänen viereensä. Tommi päätää vain tervehtiä ja jatkaa puhelimen tuijotusta. "Haluuks et esittelen sulle paikat" "Joo vaikka" Aleksi vastaa ja meille tulee kiusalinen katsekontakti josta päätän irroittautua vain nousemalla sohvalta.
Esittelin kaikki paikat Aleksille ja menimme takaisin sohville istumaan. Istuin Aleksin viereen kun kätemme vahingossa koskivat kunnes Joel keskeyttää meidät, onneiksi. "Moi sä oot siis Aleksi" Joel kysyy Aleksilta johon Aleksi vastaa myöntyvästi jolloin kuulen vierestäni Nikon ja Joonaksen huutavan "Pelataan pullon pyöritystä!" lähes yhtäaikaa. Huomasin heidän ilmeissään hämmästyksen sillä he eivät selvästi olleet suunniteleet yhtäaikaa huutamista. "Okei" Aleksi sanoi joten päätin että suostuisin itsekin.
Päätimme alkaa pelaamaan pullon pyöritystä ja minä sain selvästi aloittaa joten pyöräytin pulloa joka osui Aleksiin. "Tehtävä" Aleksi vastaa ennenkuin ehdin edes kysyä totuutta vai tehtävää. " Okei öö.. halaa tästä porukasta sitä kuka on kaikista kiinnostavin tai mukavin."
"Okeii" Aleksi vastaa, nousee ylös ja halaa minua ja poskilleni nousi pieni puna. "Uuuuu" Kaikki huutavat ja punastuin vielä enemmän jolloin huomasin Aleksinkin punastuneen. Olin punainen kuin paloauto Joonas kyllä huomasi sen ja alkoi huutamaan "Olli on ihastunu Aleksiin, Olli on ihastunu Aleksiin!" "Nyt Porko se turpa kiinni" Lähes huudan ja lähden huoneesta, oikeastaan lähden koko treenikämpältä autolleni ja kuulen Aleksin äänen joka saa minut pysähtymään jolloin käännyn ja katson häntä hänen kauniisiin timantin sinisiin silmiin. "Mikä sulle tuli?" hän kysyy ja kuulostaa hieman huolestuneelta johon vain vastaan että en vain jaksanut kuunnella heitä joten Aleksi päättää kysyä "Voinko tulla teille?" Johon vastaan myöntyvästi.Pääsimme kotiini ja Aleksi hyppäsi suoraan vain sohvalleni ja ottaa kaukosäätimen sohvapöydältä. Katson tätä vain ihmeissäni mutta päätän mennä istumaan tämän viereen. Aleksi katsoo mitä televisiosta tulee. Hetken selailun jälkeen Aleksi huomaa jonkun romanttisen komedian ja ottaa minut kainaloonsa ja yllätys olen taas punainen kuin paloauto. Olenko ihastunut Aleksiin vai miksi punastun niin saakelin helposti? Ajatukseni kuitenkin keskeytyy kun huomaan Aleksin heiluttavan käteään minun naamani edessä ja hokevan minun nimeäni jolloin havahdun ja huomaan Aleksin kysyvän ilmeen ja kysyn "mitä?" ja olen edelleen omissa maailmoissani sillä en todellakaan tiennyt mitä ajattelin Aleksista. Paskat! Nyt lopetan haaveilun ja keskityn elokuvaan kunnes muistan että Aleksilla oli jotain asiaa "Sori. niin mitä asiaa sul oli?" tajuan kysyä vihdoin. "Eiku tarkistin vaa että miks oot noi hiljaa ja omissa maailmoissas et mikä sul on?" "Voidaaks puhuu?" kysyn hieman vaisusti ja tuijotan vain lattiaa. "Jo toki" Aleksi vastaa ja kuulen hänen äänessään huolen. "Mistä?" Aleksi päättä jatkaa. En vastaa mitään vaan päätän suudella tuota mutta veetäydyn nopeasti tuosta pois. "Anteeks! Mä en ajatellut mitä tein. Mun oli vaan pakko, sillä tykkään susta." Päätin sanoa yhdellä hengityksellä ja tajusin mitä juuri tein. Suutelin Aleksia. Sanoin Aleksille että tykkään hänestä. Mitä teen?
Tässä ois mun eka luku tätä kirjaa. Mä toivon että te kerrotte jos täällä seassa on kirjotusvirheitä. Toivon että tykkätte <3
YOU ARE READING
Rakkauden sirpaleita. OllixAleksi
RandomTarina kertoo Blind channelin basistista ja bändin uudesta tulokkaasta nimeltä Aleksi joka soittaa sampleja ja percussioita. Aleksin ja Ollin välillä tulee tunteita jotka eivät olleet odotettuja. Tunteet voivat kuitenkin koitua ongelmaksi.