Aleksin POV:Olli suuteli mua. Mitä mä teen? "Anteeks Aleksi! Mä en ajatellut mitä tein. Mun oli vaan pakko, koska tykkään susta." Kuulen Ollin suusta, ja mietin miten reagoisin Ollin toteamukseen ja ensisijainen ratkaisuni oli Ollin rauhoittelu. "Olli, ei oo mitään hätää." "Mä just tunnustin sulle mun rakkautta sua kohtaan ja sua vaan kiinnostaa et mä oon rauhallinen? Ymmärsinkö mä ihan oikein?" Ja kun Olli sanoi sen noin niin ymmärsin häntä. Olihan se kuitenkin hieman outoa. "Mä välitän susta ja haluun et sulla on hyvä olla kun oot mun kanssa." "Mut mitä mieltä sä oot siitä että mä tykkään susta?" Olli kysyy varovasti. Se oli oikein hyvä kysymys sillä en tiennyt itsekkään. Jäykistyin paikoilleni. "Sä voit miettiä ihan rauhassa mutta mun täytyy lähteä ennenkuin pussaan sua taas sillä tykkään susta todella paljon." Olli toteaa ja kuulostaa hieman pettyneeltä. Olli nousee sohvalta ja lähtee laittamaan kenkiä kunnes nousen itsekin ja lähden ovelle päin. "Olli oota!" huudahdan ja otan Ollin kädestä, käännän hänet ja suutelen tätä. "Riittääkö tuo vastaukseksi?" Kysyn Ollilta virnuillen kun huulemme erkanivat. "No mitä veikkaat?" Olli vastaa ja painaa huulemme uudelleen yhteen mutta tällä kertaa intohimoisemmin josta voisi päätellä mitä seuraavaksi tapahtuu, jossain vaiheessa puhelimeni alkoi soida mutta en kuullut sitä sillä halusin vain keskittyä Olliin. Huulemme erkanivat sillä Olli halusi että vastaan puhelimeen. Soittaja oli Joel. Laitoin puhelimen kaijuttimelle. "Missä te ootte" Joel kysyi hysteeriseenä. "Meillä" vastaan vain rauhallisesti johon Joel vain vastaa "Joo. Ainiin mulla ois yks töihin liityvä as.." Joel ei ehtinyt vastata loppuun sillä huudahdin että, "huomenna!" ja painoin punaista luurin kuvaa ja katsoin Ollin kauniin sinisiä silmiä. Suutelin Ollia ja ehdotin "Mitä jos oltais yhes?" Heti kun jätin Ollin huulet rauhaan "Todellankin!" Olli huudahti ja vähän naurahtaen.
Time skip ilta:
Olli lähti kotiin ja itse jäin istumaan sohvalle ja miettimään Ollia. Seurusteln miehen kanssa. Mitä perheeni ajattelee siitä että olen homo? Kestääkö suhteemme kauaa? Pitääkö Olli minusta oikeasti? Niin monta kysymystä mutta ei yhtään vastausta. Aivan liian turhauttavaa. En tykännyt turhautuneesta tunteeata mutta tällä hetkellä en voinut sille mitään joten päätin mennä kävelylle selvittelemään päätäni ja sen jälkeen suihkuun, ja tekemään muutkin iltatoimet, joiden jälkeen menin nukkumaan josta ei kuitenkaan tullut mitään sillä en saanut Ollia ja perhettäni pois mielestäni, sillä en ollenkaan tiennyt mitä he ajattelisivat siitä että olen homo. Olisivatko he onnellisia puolestani, vai haluavatko he eroon minusta tai jotain vastaavaa. Loppujen lopuksi viimeisin ajatukseni oli aika tyhmä koska miksi he haluaisivat että en ole onnellinen. Lopuista ajatuksistani en muista mitään, sillä nukahdin, koska olin todella väsynyt.
Heräsin siihen että ovikello soi. Laitoin vaatteet ja menin ovelle. Oven takana seisoi ihanan hammasvälin omistava ihana basisti. Herra kikkarapää Matela. "Mitäs tääl?" "Tulin moikkaas mun poikaystäävää, oliks viel nukkumas?" "Joo" jonka varmaan huomasi sillä yhdistin puheeni haukotukseen "no voiks tulla sisälle?" Hän kysyi. Siirryin oven edestä ja näytin kädelläni sohvaa joka oli olohuoneessa jossa suutelimme ensimmäisen kerran. Olli istui sohvalle ja taputti vierustaansa merkiksi jotta menisin tämän viereen istumaan ja matkalla otin sohvapöydältä kaukosäätimen, istuin sohvalle siten että jalkani olivat Ollin reisien päällä ja aloin selailemaan kanavia. "Oota, katotaan tätä" Olli huudahti. Säikähdin hieman mutta jäimme katsomaan tätä komedia sarjaa jonka nimeä en edes jaksanut katsoa. "Haluuks red bullin?" tuo basisti kysyi. "Joo vaik." Olli läähti hakemaan meille red bllit kunnes huomasin että minulle tuli red bull ja hän toi viini pullon ja lasin. "Heii oisin mäki voinu ottaa" huudahdin hänelle sarkastisen vihaisesti. "Ei tommoset vauvat voi viinii juoda." Olli vastasi naurahtaen. "Vihaan sua" sanon sarkastisesti loukkaantuneena. "Mäki loveen sua<3" Tuhahdin vain ja avasin red bullini.
täs uus luku sori ku lyhyt mut haluun julkasta tän jo then mä julkasin tän ja must tuntuu et seuraaavatki luvut tulee olee lyhyit mut jos löytyy intoo tulee pitempii<3
sanoja: 613
YOU ARE READING
Rakkauden sirpaleita. OllixAleksi
RandomTarina kertoo Blind channelin basistista ja bändin uudesta tulokkaasta nimeltä Aleksi joka soittaa sampleja ja percussioita. Aleksin ja Ollin välillä tulee tunteita jotka eivät olleet odotettuja. Tunteet voivat kuitenkin koitua ongelmaksi.