"Hadi kalk Umut gec kalicaksin"
"Tamam anne geliyorum!Ya offf"
Her ogrencinin klasigidir bence bu diyalog.Bir an once yatagimdan cikip gerekli ihtiyaclarimi giderdim.Ardindan da kahvaltimi yaptim.Tabi bir tost a her ne kadar kahvalti denirse.Hemen cantami kapip ciktim evden.Aa bir sey unuttum.Annemi opmeyi deil cantami hazirlamayi hemen girip aceleyle cantami hazirladim.Of yine matematik yine Akkız Hoca evet dogru duydunuz Akkız tumtarih boyunca meydana gelen en igrenc hocalardandir kendisi tebrik etmek gerek.Evet isim bitti ha bide sosyal dersi icin afişimi alip ciktim evden.Basladim yurumeye,yurumeye ve yurumeye...Evet okula gelmistim.Guvenlikci amcaya selam verip girdim.Bizim sinif en ust katta bu yuzden yine bacaklarim koptu.Ne kadar uşengeç biri oldugumu anlatamam size herneyse sinifi actigimda herzamanki gibi mehmet,ahmet ve taha siniftaydi.Onlarada gunaydin deyip cantami siranin ustune attim.Ardindan yanlarina gittim.Taha nin beni gicik etme konusunda ustune yok bu yuzden surekli kavga ederiz.Yine beni gicik etti ve ben suratina yapistirdim bi tane cocuk arlanmaz.Hala guluyo bide kafasina caktim hala guluyo sonra arkami dondum gidiyom birden o da benim kafama cakti ve yine acti agzini ben dayanamayip sirali tokatlarimi attim.Hep boyle olur zaten.Neyse her gecen dakika biri daha geliyordu.
Ve sonunda ilk zil caldi bu derste Apdullah la oturuyordum.Ama sadece bu ders ha bide din de en azindan hep onunla oturmuyorum.Aslinda cocuk iyi ama bacaklarina uyuz oluyorum resmen 180° aciyor bacaklarini ve bana az yer kaliyor.Bu yuzden hep kavga ederiz.Neysee hocamiz geldi.Zaten ben dahil 5 kisi yapmisti odevi hicbirimizi begenmedi karı neymis afis boyle olmazmis becerememisiz ben seni bi becericem ama neyse.Aslinda iyi ders anlatiyo ama bazen sinirimi bozuyo.Eveet sosyalden nasibimizi aldiktan sonra geldi sira matematige aslinda sevdigim bir ders ama kadin cok gicik karga suratli iste.En azindan asıl oturdugum kisi olan Berfin in yanina gectim.Onunla baya kaynatirdik dersi.Hoca geldi!Basladi bar bar bar bagirmaya ciyak ciyak.Neyse hepimiz kulagimizi tikadik.Dersini anlatmaya basladi(anlatamiyo ama).Birden atladim.
"Hocam sinavlari okudunuz mu""Hayir yavrum hayir!!Siz odev yapana kadar ben okumuycam(Göt karı,okumuyo bide bahane buluyo).Off guc bela bu derste bitti.Berfinle baya bi konustuk.Ha bide yarin The Flash'in yeni bolumu var.Ama izleyemicem offf.Neyse geldi ogle arasi.Camış gibi yemekhaneye kosmaya basladim.Yemegime de tıkındìktan sonra bahceye ciktim.Berkan bana pamuk seker ismarlayacagini soyledi ve guvenlikci amcadan disari cikmak icin izin aldik.Tabiki izin vermedi.Neyse esra ve aleyna geldi disaridan onlara parayi verip almalarini istedik.Aldilar.Haa birden ne goreyim. Aman tanrim didim.Barkın götü(insallah okur bu hikayeyi)degil miydi bu.Okulu ziyarete geldi heralde off gelmez olaydi.Kim diye sorarsaniz.Eskiden cok iyi arkadastik ama sonra kufurlu kavgalar falan is baya buyudu neyse geldi birden bakakaldim.Herkes etrafina toplandi götün.Ben tabi cektim gittim.Baya bi zaman gecti.Bizim sinifa geldi hemen gitti sonra.Bi an goz goze geldik.Ama umursamadim.Bi bes dakika sonra kantine gitmeye karar verdim.Bir de ne goreyim.Ben iniyom o sürüsüyle cikiyo.Bakmadan aralarindan sıvıştım.Sonra Nil(o da gecen yil kavga ettiklerimden ama baristik)
"Umut baksana Barkin geldi"dedi.Bende ellerimi eee seklinde salladim.Ve gittim.Neyse aldim dondurmami kantinden sinifa ciktim.Ogrendim birinden sonunda gitmis rahatladim.Ohh cektim en azindan bidaha karsilasmamistik.Oglen arasi bitti.Geldi Turkce dersi aslinda bu dersi seviyorum cunku hoca bizi hep uyutuyor.Gercekten nerdeyse hep boş seyler anlatiyor.Turkce dersinde iyi bi uyku cektikten sonra secmeli dersime gittim.Hemen karsimizdaki sinifti.Zeka oyunlari seviyorum aslinda o dersi.Oturdum birinin yanina.Tenefus bitti hoca geldi falan.Biz surekli kaynattik dersi ama kaynaticak bir sey yoktu zaten hep jenga,anagram falan oynadik bu yuzden seviyorum bu dersi.Cikis zili caldiginda saat her zamanki gibi 15:20'idi.Ogrencilerin ayak sesini duyordum.Paldır,küldür seslerini.Evet bende arada ezilerek gittim.Ve grubumu toplayip evin yolunu tuttuk.Ama tabi herzamanki gibi markete ugrayip.Cipslerimizi aldik.Evin yolunu tuttuk.
Eveeet sonunda gelmistim eve.Ayaklarimi uzattim.Baya zor bir gundu.Bu yuzden hemen uykuya daldim...
Bir gun daha bitmisti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Bir Öğrencinin Okul Günlüğü
Teen FictionEvet siradan bir ogrencinin okul gunlugu kisaca aşk ve dostlugun hikayesi. NOT:Bu hikayede ben okulda ne yapiyorsam onu anlaticam yani birine asik olup birine kusersem o da olacak.Cogunlukla zamanim okulda gececek ama tabi evde de zamanlarim olacak...