Tatil evi

Uçaktaki hostes beni hafifçe dürtüklediğinde uyandım ve söyleyebildiğim tek şey şu oldu
"Hıı..nerdeyiz"
"Bodrum Havalimanı'na iniş yaptık beyfendi"
Sesi biraz sinirli çıkmıştı.bu yüzden itaatkar bir şekilde ayağa Kalktım ve Sırt çantamı alıp Çıkışa doğru giden kuyruğa katıldım ve uzun bir bekleyiş ardından çıkışa ulaştım ve yüzüme vuran soğuk hava ile bir an dizlerim boşaldı ama kimse farketmeden kendimi toparladım.tanrım bu his beni Cidden kendimden geçirtiyordu.hemen merdivenden indim ve tranbüse* bindim sonunda bagaj teslim yerine geldik açıkçası fazla beklemeyenlerden Olduğum için şanslıyım valizim hemen geldi sonrada bir taksi çevirdim(DIKKAT YAZAR ESPIRISI:hala Dönüyor)(üzgünüm söylemesem olmazdı)ve tuttuğum evin adresin verdim ve ister istemez uyudum (işte böyle biriyim ben her yerde uyurum)derken şöförün boğuk sesiyle uyandım "abi gah geldih!"hemen adama ödemesini yapıp valizim alıp teşekkür ettim ve evin anahtarlarını çıkarıp eve girdim aslında o kadar büyük bir ev değildi ama rahat bir Havası vardı eşyalar genellikle ahşaptandı üst kattaki yatak odasına baktım ferah bir yardi valizim ve sırt çantamı yerleştirip balkona çıktım cidden manzarayı görmeniz gerekirdi burdan deniz ve alttaki minik plaj görünüyordu neyin nesiydi acaba sabah oraya gitmeye karar verdim ve artık daha fazla kaldıramayız kendime dolaptan(evet evin sahibi doldurmuştu)bir bira alıp manzarayı seyretmeye başladım ve sonra Dayanamayıp kendimi orda uykuya teslim ettim kalktığımda hala ordayım ve lanet olsun ki her yerim ağrıyordu.sonra kendime verdiğim sözü hatırlayıp aşağıda ki plaja inmek için altıma bir mayo giyip çantama plaj malzemelerini doldurdum ve aşağı Yürüdüm(evet yürüdüm bu kaslar kendi kendine gelişmiyor canım)plaj aslında güzel bir yerdi oturcak yer ararken bir bar gördüm kapının önüne kocaman harflerle "ELAMAN ARANIYOR!"yazıyordu ıskalamam imkansızdı hemen içeri girdim(durmayın bana işkolik diyebilirsin ama ben böyleyim işte yapabilirim)

*trambüs:havalimanındaki minik otabüsler

Summer nightsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin