3. Onks meillä nyt sit jotain?

32 2 1
                                    

Aleksi
"Niin mistä halusitkaan puhua?" kysyin, kun olin saanut vaatteet päälleni. "No siis oot käyttäytyny tosi oudosti nyt lähiaikoina." Joonas vastaa. Hmm mistäköhän voisi johtua. "Ai miten niin?" päätän kysyä. "No siis, kun kattelet mua ja oot vähän kiukkunen" Joonas sanoo. Ei. Hän on huomannut tuijotteluni. "Ööh no siis työt vaan stressaa..." vastaan nopeasti. "Entäs tuijottelu?" Joonas kysyy. Apua. Mitä vastaan? Menin ihan lukkoon. "Ööm..." En enää keksinyt mitään. Niin noloa. En sanonut sanaakaan. Lähdin vain juoksemaan kämpästäni.

Joonas
Mitä ihmettä? En tiiä olisko pitäny lähtee Aleksin perään. Ois ehkä. Tässä Aleksin sohvalla mä vaan istuskelen. Ehkä mä vaan ootan, et se palaa.

Aleksi
Mitäköhän Joonaskin nyt ajattelee. Mä vaan lähin. Sanomatta sanaakaan. Onkohan se vielä siellä? Toivottavasti ei, sillä tää on tosi noloa.

Pian olenkin päässyt kotiovelleni. Ei voi olla totta. Unohinko mä oikeesti mun avaimet tonne sisälle. Voi vittu. Mitä mä nyt teen?

Samalla sekunnilla ovi aukeaa. Ulos astuu Joonas.

"Olin jo tulos ettii sua" pörröpää sanoo. Mitäköhän pitäs sanoo. "Okei" sanon vaan. Olen menossa sisälle, kun Joonas ottaa minusta kiinni. Nyt olen seinän ja Joonaksen välissä. Pian tunnen lämpimät huulet omillani. Se oli ihanaa.

"Anteeks, mun ei ois pit..." keskeytän lauseen uudella suudelmalla. "Kyllä sun piti" sanon suudelman loputtua.

Pyydän Joonaksen tulemaan takaisin sisälle. "Meijän pitäis kuitenkin varmaan puhuu" Joonas sanoo. "Niin varmaan" sanon ja istun sohvalle. Taputan kädelläni tyhjää kohtaa vierestäni niin, että Joonas tajuaisi tulla istumaan.

"Onks meillä nyt sit jotain?" kysyn. "Mä en tiedä. En oo koskaan ollu miehen kanssa" Joonas vastaa. "No kerta se on ensimmäinen" naurahdan. "Niin" Joonas sanoo ja vilauttaa pienen hymyn.

Timeskip: 1 viikko

Ollaan kokeiltu Joonaksen tätä juttua nyt sellaisen viikon verran. Kukaan ei tiedä tästä. Ei edes bändi tai mun siskoni. Pitäis varmaan kohta kertoo.

Emmi on taas käymässä luonani.
"Ainiin joo mitäs täällä tapahtu sillon ku Joonas tuli käymään?" Emmi kysyy yhtäkkiä. Kai mä voin kertoo sille. "No siis me alettiin kai seurustelemaan" vastaan. "Ai oikeesti?" Emmi kysyy suu auki. "Niin kai. Tai en mä oikeen tiiä mitä me ollaan, mutta seurustelulta tää tuntuu" sanon hymyillen. "Oi ihanaa!" Emmi sanoo ja halaa minua. Emmi on niin ihana. Hän ottaa kaiken niin hyvin.

Tänään on vapaapäivä studiolta ja aijon viettää sen Emmin kanssa, koska emme ole viettäneet kunnolla aikaa kahdestaan pitkään aikaan.

"Katottasko vaikka joku leffa?" Emmi kysyy. "Joo, meen laittaa herkkuja niin valitse sä leffa" sanon ja lähden keittiöön.

Kesken leffan Joel soittaa.

"Tuutko sä tänään baariin?" Joel kysyy. "Ketä sinne tulee?" sanon.
"Kaikki bändin jäsenet" Joel vastaa.
"Mun piti kyllä viettää aikaa Emmin kanssa" sanon. "No ota Emmi mukaan. Nähään siellä vakkari baarissa. Ei mitään aikataulua tulkaa vaan joskus." Joel sanoo ja lopettaa puhelun

"Joel pyys meitä baariin ja mä ymmärrän jos et haluu lähtee, koska meijän piti viettää aikaa kahestaan" sanon Emmille. "Mennään vaan" Emmi sanoo ja lähtee valmistautumaan.

Minäkin lähden. Tänään asunani toimii mustat farkut ja musta flanellipaita.

Emmillä on päällään musta lyhyt mekko, mustat korkokengät ja tottakai hieman meikkiä jota hän ei edes tarvitsisi.

"Me ollaankin tosi värikkäitä" naurahdan.

...

Me kaikki olemme jo aikamoisessa humalassa. Olli on päätynyt puhumaan jonkun naisen kanssa. Joel ja Niko ovat tanssilattialla. Tommi istuu yksin pöydässä. Joonaksesta ei ole tietoa joka on vähän huolestuttavaa. Juttelen Emmin kanssa, mutta juttelumme keskeytyy, kun hänen täytyy käydä vessassa. Minä päätän mennä pitämään seuraa Tommille.

Tästä enempää en sitten muistakkaan.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 20, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Been living in a fantasy| Joonas x AleksiWhere stories live. Discover now