MY SUGAR DADDY>.<

3.2K 22 0
                                    

        ~The world is not fair!~
            (Dunia Tidak Adil!)

Kenapa?Kenapa Allah Ambil ibu dngn ayah dulu?Aku X sanggup kena seksa lagi.Dulu mak,sekarang..."Ayah Kamu dah meninggal.Maafkan Pakcik."Ayah...Dulu Keluarga Aku Aman Dan damai.Tak pernah lagi kitorang berpisah sampai Mcm ni.Sejak Penyakit sakit jantung ibu datang...Dan meninggalkan Kami berdua.Aku juga tak sangka,ayah kahwin dengan orng lain senyap² selepas mengetahui Bahwa ibu mempunyai Penyakit.Sejak mak tiri Aku datang,Hidup Aku xpernah rse Aman Dan kehangatan Dari seorang Ibu.

Suatu Hari,Ayah terpaksa pergi berperang dengan musuh.Sbb Ayah dulu,Askar.Demi Negara tercinta,ayah sanggup mengorbankan nyawa."AYAH!"Aku hanya meraung Kesedihan.Sejak ibu Dan ayah tiada,hanya Aku dianggap seperti orng gaji yg Hina.Aku hanya manusia lemah tpi Ada hati Dan perasaan.Namun,Apakan Daya,Allah Takkan Beri ujian yg hambanya Tidak mampu.

Di Sekolah,
"Lily,Knapa kau asyik termenung je ni?"Lupa nak ckp,Walau sedih mne pun Aku.Aku tetap Ada dia,Mya."Xdelah Mya,Aku Letih je."Kataku."Nah Susu."Oo,yeah.Ada sorang lagi,Khairul.Dorang jelah yg Aku Ada.Aku xnak kehilangan orng lain lagi."Btw,Mne Aku punya Susu?"Mula dah.."Errr..kejarlah Aku dulu!"Tersengih Aku melihat kemanisan dorang bersama.Selalu gaduh,Sampai ustaz ckp,'gaduh je tau,nanti ustad kahwinkan korng nnti!'

Balik Sekolah,
"Tolonglah cik,Kami ni Miskin.Kami Belum Ada duit untuk bayar."Hm..Baru je nak masuk rumah,Dah datang banyak masalah."Knapa ni?"Sebenarnya kalau boleh Aku xnk tolong,tpi hati NI rse kesian."Hish budak ni,Pergi masuk bilik kau!Aku Ada benda yg kena Aku settlekan!"Huh,tolong pun marah."Cantik anak kau?Aku rse dengan Cara ni,mesti Bos suka."Kata orng Tu sambil sengih.Aku hanya ketakutan Lalu masuk bilik.

Sewaktu Malam,
"Lily,Meh sini Mak nak ckp sikit."Dah kenapa orng Tua ni panggil Aku.Aku Ada buat masalah ke...TolongLah,Aku hanya insan yg lemah."Okay."Diruang tamu,"Apa Mak?"Tanyaku."Mak dah jual kamu!2 Hari lagi kamu Akan kahwin."Aku speechless laa jugak."TAPI!"Teriakku."TAKDE TAPI²!KAU NAK KE TAKNAK KE,BKN MASALAH AKU!AKU NAK KAU KAHWIN DENGAN ORANG TU!"Teriaknya Lalu pergi.Seriously!?Dalam 2 HARI!?"IBU!AYAH!MCM MNE NI!?"Rungutku Di dalam bilik sambil menitiskan air mata.

Keesokan Harinya,
"Nasib baik bukan Iz yg kawin."Aku mendengar Perbualan mereka berdua."Haah Iz,Nasib baik Lily Ada waktu Tu!Kalau tak!Kau mmng dah kena kahwin dah dengan orng tu.Mak dengar jugak,Yg dia Tu Bkn hensem mne pun."Hm,kalau lah Aku tak Lalu waktu Tu mesti Aku Takkan kahwin dengan dia.Dah lah!lebih baik Aku pergi Sekolah."Hoi,Nak pergi mana Tu!?"Tnya Mak."Na-Nak pergi Sekolah lah."Kataku."Takyah!Hari ni kau cuti!Lusa kau dah kahwin!Cepat tukar baju kau!Hari ni Takyah Sekolah!"Kejamnya!Aduh!Mcm mne ni."O-Okay."Terpaksa...

My Sugar Daddy &gt;.&lt; [COMPLETE!]Where stories live. Discover now