4|Tanışma

11 1 0
                                    


"...Bugun sabah saatlerinde Han Nehri yakinlarinda bir kiz cesedi bulundu. Kimligi tespit edilen Kang M.R.'nin Otopsi sonuclarina gore kendini vurma ihtimalinin yani sira oldurmus olma ihtimali de var. Bildiginiz gibi son zamanlarda cinayet vakalari iki katina cikti. Kang M.R., Lee H.Y., Park S.M., Shim R.Y. bunlardan sadece birkaci.."

Jisoo kahvalti gevregini yerken duydugu haberle siritmaya basladi.

"Bizde olmasak ne yapacaksin bilmiyorum jis" elinde havluyla yeni yikandigi belli olan saclarini tarayan soyoung'a dondu jisoo

"Yardimlariniz icin tesekkur ederim"

"Eyvallah reis"

***

"Haberleri duydunuz mu? Tip fakultesi ogrencisi Kang Mi Rae olu bulunmus"

Tuvalette konusmalara sahit olan jisoo caktirmadan dinlemeye basladi

"Evet, gercekten uzuldum. Tam da Jin'e ask itirafi yapmaya hazirlaniyordu"

"Jin mi o da kim?"

"Duymadin mi gercekten? Kim Seokjin yakisikliligiyla herkesi kendine hayran birakan gorsel sanatlar fakultesi ogrencisi. Oyunculuk okuyor"

Jin diye bahsettikleri cocuk yerimi kapan pic miymis diye dusundu jisoo. Bir taraftan herkesin pesinde kostugu bir cocukla 4 yil boyunca ayni sinifta olacagi icin mutlu olmustu.

Bayan lee ogrencileri tiyatro sahnesine getirdiginde konustu

"Selam arkadaslar bugun herkes kendini  taniticak"

"Bayan Lee ilkokulda miyiz ne tanitmasi"

" piyesler icin birkac kisiyi gorevlendirdigim zamanlar olacak, o yuzden birbirinizi tanimaniz onemli"

Sirayla tum ogrenciler tiyatro sahnesine cikip sandalyelere oturdu.

"Shim Rye-on, 21 yasimdayim..."

"Lim Hae-yun 19 yasimdayim..."

Herkes adini soyleyip birbiriyle el sikisiyordu.
Sira ona geldiginde konusmaya basladi jisoo

"Kim Jisoo. 20 yasimdayim."
diyerek uzattigi elini dikan cocuga bakti.

"Kim Seokjin. 21 yasindayim"

"Memnun oldum jin. Umarim iyi anlasiriz;)"

Fic 20 okumayi gectigi icin artik vote siniri koymaya karar verdim.

+3 vote

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Criminal, jinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin