Şanslı çocuk

0 0 0
                                    

Sevgili okur arkadaşlarım öncellikle hatam olursa affola.Otostop mu diyim size yoksa el kaldırmaktan mı başlayayım ; ben çok küçüklükten beri doğuda büyümüş biri olarak Batı , Akdeniz, Ege hayranlığı olan yada denize maviye hasret kalınmışlık mı diyeyim bilemedim ,öyle bir şey işte hep gitmek istemiş dir bu bölgelere nedeni gayet açık deniz havası ,insan ilişkileri vs. Doğu'da bunlardan uzaksın diğer bölgeler de öyle olduğuna emin miyim bilmiyorum biraz TV programları ya da duyduklarımız bir deniz özlemi uyandırıyor içimizde.Tabi biraz da hayal gücümüz kendimiz birşeyler katıyoruz ,süslüyoruz kafamızda ki dünya ya çeviriyoruz . Çünkü öyle olmazsa yaşama ümidin kaçıyor ben dört kişilik bir ailenin en küçük ve tek erkek çocuğuyum benden büyük bir ablam var.köyde büyüyüp yetiştik hayatın her zorluğunu tatmışımdır.Arkadaşlar köyde büyümek kadar iyi bir şey yok bence ; Çünkü hayatın kalbi köy benim için bana bir sürü şey katmıştır ,bahçe yetişmesinden ,hayvan güdümüne ,inek şagmasından ,at'a, eşeğe binmesine yoğurt yapmasından ,yemek yapmasına kısacası beni yetiştiren köy oldu nedeni gayet belli bı imkansızlık içinde oluyorsun köyde bu da sana başka yollar aratıyor, köyde tabi maddi durumu çok iyi olanlar var bunlar şehir hayatını köye taşıyanlar modern köy hayatı sürüyorlar çocuksun ne bilecen sınıf farkını babana diyorsun bizim niye yok , şöyle böyle insan hep özenti halinde ne yapasın baktığınla kalıyorsun , babanın imkanı el verse hemen alacak ama yok nedenini şuan verdiğim mücadele de daha iyi anlıyorum eşit , malvarlığı vs miras meselesi ağalık sistemi birilerine mahkumsun şuan ağalık olmasa da patronun eline bakıyorsun o dönemde öyle babam yazın köyde kayısı bahçesi ,inekler  vs o köy de şunun işi varmış bu köyde bunun sonra ceviz ,sonra odun sonra çocukların okulu açıldı derken ilçeye göç,ömrü geçti bir gün yüzü göremedi sağ salim hala ama yıprandı çalıştı hep anlının teriyle muhanete muhtaç olmamak için helal lokma için diyeyim ,yemedi yedirdi giymedi giydirdi ,okuttu  büyüttü çok çalıştı sorun orada ama artırıp bir ev bı araba bi seyahat vs hiç birşey anca yaz işleri bitti babam hop gurbete (İstanbul) hiç soluk almadı işçi sınıfı hep ezildi ülkemde  doymadı kan emiciler doyuramadık...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatın İçindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin