“O gün bazı insanların bizi asla terk etmediklerini düşündüm, gitmiş olsalar bile asla tamamen terk etmezler.
Özleri kalır, sesleri duyulur, gülümsemelerini hissederiz.
Bazı insanlar bizi asla terk etmez.
Onlar sonsuzdur."
—————𖧷—————
Odanın penceresinden içeri giren güneş, aynanın karşısında duran ve yeni bir güne hazırlanan kadına sıcaklık veriyor.
İpeksi bakır rengi saçları omuzlarına dökülüyordu, ayak bileklerine çok zarif düşen güzel beyaz bir etek, güzel bir fildişi gömlek ve vücudunu vurgulayan ince ve ince bir kemer giymişti.
Artık kendini genç bir kadın olarak görmese de güzelliği göz kamaştırıcıydı, güzel zümrütleri her zamankinden daha fazla parlıyordu.
Aşağıya indi ve misafirine kahve yapmaya başladı, kendini çok iyi hissetti, özgür hissetti.
Her şey hazır olduğunda, evin bahçesine çıktı ve çiçeklerle ilgilenmeye başladı, çiçeklerle en çok sevdiği şey buydu, her birinde sevgisini bıraktığı, kapının vurulması düşüncelerini dışarı çıkardı. onun.AR: Sevgilim benim.
Hyunkar hemen kapıyı açmaya gitti.H:Hoş geldin bahçeye gidelim.
Hünkar, Ali Rahmet'in arkasında bir şeyler sakladığını fark etti.
H: Arkanda ne var, bir şey mi saklıyorsun?
A.R.: Belki ... bir sürpriz, ama karşılığında bir şeye ihtiyacım var.
Hyunkar güldü ve Ali Rahmet'in yanına gitti, yanağına ve ardından diğerine yumuşak bir öpücük bıraktı.
H: Bitti, bu kadar yeter, şimdi bana ne getirdiğini göster.
AR: Beni asla rahatsız etmeyeceksin Hyunkar.
H: Ayrıca sana kızmalıydım.
Dün gelmedin, endişelendim.AR: Üzgünüm ama Yılmaz, Demir, Muygan ve hatta Zyuleikha bile gelmeme izin vermedi.
Bahçede hazırladığı masada Hünkar ve Ali Rahmet oturuyorlardı.
H: Güller için teşekkürler, çok güzeller, onları suya koyacağım.
AR: Hyunkar, çünkü bizimle geri dönmeyeceksin, en azından benimle.
Hyunkar'ın elini tuttum ve ondan rica eder gibi baktım.
H: Burada kendimi çok iyi hissediyorum Ali Rahmet.
Sonunda huzuru hissediyorum, kendimi yıllardır üzerimde olan tüm yüklerden kurtarabildim.AR: Hyunkar, seni görmediğimde gerçekten özlüyorum.
H: O halde burada benimle kal, birlikte sakin bir hayat yaşayalım.
Hünkar, Ali Rahmet'in belki de haklı olduğunu düşündüğünü gördü, bu aşk için çok savaştılar ve şimdi neden mutlu olmasınlar.
AR: Tamam canım, şimdi sevinme sırası bizde.
Salıncağa oturalım, uzun zamandır şiirinizi okumuyorum.İkisi de bir ağacın altında güzel bir beyaz salıncağa oturdular, Ali Rahmet Hünkar'a sarıldı ve Hünkar başını onun göğsüne yasladı.
AR: "Sen asla bozmayacağım sözümsün, kalbimin her atışısın. Gülüşümsün, kötü bir günün ardından, hayatımsın, hayatımsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
День, когда ты просыпаешься (uyandığın gün)
RomanceВозможно, это было не то время, не место, не время или не способ быть вместе. Может, мне просто нужно подождать еще немного, может, другая жизнь. . . . . Belki de bu, birlikte olmanın zamanı, yeri, zamanı veya yolu değildi.Belki biraz daha beklemel...