Woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.
Woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.
Woof woof woof woof woof woof woof Woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.
Meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo.
Meo mèo.
Meo méo mẻo mèo meo meo meo.
"Ẳng...ẳng....ẲNG ẲNG ẲNG ÉCCCCCCC"
Gâu gấu gầu gâu gâu gâu gâu...
"Meo...meo...meo....meoooooo!!!!!!!!!!"
Woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.
Méo meo mèo meooo meo meo, "Hello kitty"
Gâu gâu gâu gâu gâu gâu gâu gâu gâu gâu gâu gâu gâu gâu.
"Ú huuuuuu!!!"
Meo meo mèo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo meo.
Mèo méo mẻo meo meo meo!!! Meoooooooo.
________________
Chời ơi ngược laopo mà lòng đau khổ hự😢🤧🤧🤧🤧
BẠN ĐANG ĐỌC
[Hoàn][Tuấn Hạn] Si Tình
FanfictionAU: JunZheWan Thể loại: Hiện đại, Bl, ngược, ngọt, OOC Cp: Cung Tuấn x Trương Triết Hạn