Čovjek

6 1 1
                                    

Baka je otisla.Luna i ja smo ostale kod kuce.Radila sam ukrasove za Bozic jer je samo jos jedan tjedan.
Cula sam kucanj vrata,Luna je odmah skocila da otvori vrata.
Nakon par sekundi sam je cula kako prica sa nekim,dosla je do mene i rekla:
"Mislim da je ovo za tebe."
Pokazala je plavu kovertu koju je drzala u desnoj ruci.Uzela sam je i otvorila.
"Pismo iz skole?Dragi ucenici srednje skole Bricy Caher pozivamo vas na skolski ples sledeci tjedan za Bozic.Vidimo se na plesu vasa direktorka."
Procitala sam u jednom dahu,a Luna je upijala svaku moju rijec.
"Srecnice,ti ides u tu skolu."Rekla je Luna sa bjesnim izrazem lica.Ja sam se pocela smijati,a ona je bila sva bjesna.Uzela je svoj mobitel i izasla van.Ja sam ostala u stanu i razmisljala o plesu.

Luna P.O.V

Bila sam ljuta,da ali samo malcice.Zelim i ja ici na ples,ali mislim da je to nemoguce.
Izasla sam iz naseg stana i otisla u jednu malu prostoriju na dnu zgrade.Sada ce mi Rosy trljati sol na ranu jer ne mogu ni ja ici jer uopce neidem u tu skolu.Ali ona nije takva.
Osjetila sam kako je netko sjeo pokraj mene,mislila sam da je Rosy,ali sam se okrenula i vidjela Andreasa.
"Bok Luna."
"Hej."
"Jesi li i ti dobila ono pismo iz skole?"
"Ja nisam,ali moja sestra jest.Covjece neidem u tu skolu,ali bih voljela ici na ples."
"Nemoj se brinuti.Ubacit cu te ja nekako."
Nasmejao se,a ja s mu uzvratila.Zahvalila sam mu se.Necu da za ovo sazna Rosy.Jednostavno to ne zelim.
Ulazna vrata zgrade su se otvorila i vidjela sam baku sa nekim covjekom nasmjesenih lica.Covjek je nosio crnu kapu preko lica pa nisam uspjela vidjeti tko je sa njom.
"Izvini Andrease,ali Luna ce mi trebati sada.Hajde Luna moram tebi i Rosy pokazati jedan poklon."Rekla je baka,izgleda jako srecno,ali onaj covjek do nje mirno staji i cuti.Kada smo svi zajedno krenuli posao je i Andreas.Malo smo se zezali.Napokon stigli smo do 29 sprata,salim se stigli smo do 4sprata.Andreas je otisao u svoj stan,a nas dvije i covjek u nas stan.

Baka P.O.V

Svi smo sjeli za kuhinjski stol i ja sam se pripremala otkriti jedno izenađenje za moje pahuljice.
"Rosy i Luna...znam koliko volite poklone i ovo je moj poklon za vas dvje."

Rosy P.O.V

Kada je baka rekla to taj misterijozni covjek je skinuo kapu,a ispod nje se nalazilo nasmejano lice,jako drage,dobre,vesele osobe.To lice bilo mi je vrlo poznato.Skocila sam sa stolice i bacila sam se u trk i brzo sam zagrlila dedu.
"Deda mislile smo da si...pa..nije ni vazno!"
"Drage moje tri ljepotice zar bih umro nevidjevsi vas tri.Imam i poklon za vas dvije,samo ostali su mi u autu.Brzo se vracam."
......
Nosio je dvije velike kutije i rukama.Spustijo ih je vrlo lagano,kako se ne bi ostetile.
Otvorila sam svoj dar,a unutra se nalazio mali slatki zecic.Bjele boje.Mnogo sam se iznenadila,jer poslije toliko godina zapamtio je sta sam oduvjek htjela.
U Luninom se nalazio papagaj sarenog perja.Luna je uvjek voljela zivotinje,posebno papige.
Ostali smo budni do kasno.Rekla sam im o koverci i pismu.Bili su iznenađeni.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Oct 19, 2021 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Poklon za BozicWo Geschichten leben. Entdecke jetzt