Mitä tapahtuu?

20 0 0
                                    

Tommi heittivät Joonaksen ja Nikon koti ovellensa. Joonas moikkaa Tommia ja Nikoa ja laittaa auton oven kiinni. Joonas kävelee pari rappusta ylös kunnes kuulee aivan älytöntä huutoa jostain puiston läheltä. "Mikä vittu tuo oli" Joonas sanoo itsenäisenä. " No en tiiä meen sisälle" Joonas mumisi. Sisällä Joonas riisuu kengät ja takin pois ja jättää lompakon ja avaimet eteisen pöydälle. Joonas menee sohvalle istumaan ja avaa puhelimen ja huomaa että Olli ja Joel on yrittäny soittaa. "Mitä ne mulle soittaa ku nehä on kattomassa leffaa Joelilla, no soitan takas"

Joona: Moi yritit soittaa
Joel: Joo tuu ja vähän äkkiä tähä sun lähimmälle puistolle!
Joonas: okei mä lähen tulee moro
Joel: moro

Joonas säntää eteiseen ja laittaa kengät jalkaa ja lähtee ulos. " voi vittu! Unohin sitte avaimet ja takin tonne sisälle, no iha vitun sama" Joonas on ulko ovella kunnes huomaa että huutoa kuuluu edelleen. Joonas juoksee puistolle jossa vastaan tulee Olli.  "Mitä tapahtuu" Joonas sanoo. " Tuolla on tyttö noin 25 vuotias ainaki näyttää siltä, ni sen ympärillä on 4 miestä huppu päässä ja no kaikki vaatteet on mustia, ni ne on piirittäny ton tytön ja 2 on puukko kädessä ja 2 on ase kädessä".  "Okei toi kuulostaa jo vähän pelottavalta". "JOONAS vittuku se on pelottavaa" Olli sanoo ja lähtee juoksemaan takaisin Joelin luokse. "Aaaaa" Joonas sanoo ja lähtee juoksemaan Ollin perään.
Joonas näkee ne 4 miestä ja perääntyy hieman.. " o-okei.." Joonas sanoo. "Ootteko soittanu kytät jo?" Joonas kysyy.  "Joo me soitettiin tuolla nurkan takaa". " no miks mä sit oon tääl?" Joonas kysyy. "Aattelin et jos meille käy jotai yai vaikka toiselle meistä käy jotain ni sit 2 on auttamassa mutta jos 2 loukkaantuu ni sit on vaa yks mut nii".
Poliisit saapuvat paikalle.

P: Mikä on hätänä
J: Nuo neljä miestä uhkaa aseilla ja puukoilla tota tyttöä
P: selvä, kuinka kauan ootte olleet tässä
Jh: noin 25min, ja ootettu että te tuutte
P: okei

Poliiseilla on kunnon varustukset päällä kun menevät 4 miehen luokse. Yksi poliisi menee takana harhauttamassa ja ottaa hänet lopulta kiinni. Loput 3 miestä lähtee juoksemaan karkuun. Jolloin tyttö pääsee pois ja juoksee poikien taakse. "Hei hei hei ei mitää hätää" Olli sanoo. "O-ootko varma?" Tyttö sanoo. "Joo ollaan varmoja" Joel sanoo takaisin. "Mikä sun nimi on?" Olli kysyy. "Y/n" Tyttö sanoo. "Okeu, mä oon Olli". " mä oon Joel".  Joonaksen päässä pyörii: "onpa toi tyttö söpö,". "Joonas Porko!" . "aa mitä?".  "No ei enää mitää, mut tässä on Joonas" Olli sanoo ja pyörittää silmiä. "Mennää mun kämpille vaikka yöks" Olli sanoo ja he lähtevät.

*time skip Ollin kämpillä*

Joonas

"Iha hyvä vaa että tultii sun kämpille ku mun avaimet jäi sisälle hehe." Joonas sanoo Ollille olkkarista. Olli tekee meille iltapalaa ja kattaa pöydän, iltapalaksi meillä on kaikkea hyvää. Pojat ja y/n istuvat pöytään. Joonas istuu Y/n:in vasta päätä. Joonss kattoo vähä väliin Y/n:iä ja Y/n kattoo Joonasta. Y/n sai syötyä ja kiittää, sitten Y/n menee Ollin makkariin vaihtamaan vähän rennonpaa vaateta päälle. Joonas menee olkkariin ja katsoo makuuhuoneen oven raosta kun y/n pukee vaatteita päälle. Y/n tulee ovesta ulos ja Joonas kääntää katseensa puhelimeen ettei y/n huomaisi että Joonas tuijottaa häntä. Mun päässä vaa liikkuu "y/n on söpö, vähän liiankin söpö". Pojat ja y/n valitsevat paikan missö nukkua. Olli ja Joel nukkuvat ollin sängyssä joten mulle ja y/n:ille ei jää ku vaa levitettävä sohva. Kello oli jo lähemmäs 2 yöllä kunnes y/n sanoi hyvät yöt ja meni nukkumaan. Minä Jäin katsomaan vielä puhelinta ja mun päässö liikkui vain että "y/n on söpö". Lipsautin vahingossa ääneen.. Toivottavasti y/n ei kuullut tuota.. Y/n sanoo hiljaa "nii säki". Punastuin hieman kunnes y/n käntyi minuun päin ja painoi huulemme yhteen.

Y/n

Joonas lipasutti kuulemma vahingossa että mä oon söpö. No on seki söpö, sellane hattarapää ja siniset silmät. Painoimme huulemme yhteen kunnes Joel huutaa että "öitä" vastaamme molemmat samaan aikaan "öitä". Joonas meni selälleen ja tuojotti kattoa. Mä menin Joonasta lähemmäs ja tein hänen rintakehään kasi muotoa kunnes nukahin.

*time skip aamuun*

olli oli jo herännyt noin 9 aikaan kun kaikki muut heräsivät puoli 11. Joonas herää siihen kun rintakehääni kutittaa mutta y/n oli tekemässä kasi muotoa samalla kun katsoi telkkaria. "Huomenta unikeko" y/n sanoo. "Huomenta prinsessa" Joonas sanoo. "Sä oot sitte prinssi" y/n sanoo ja nauravat itsensä kuoliaaksi. Olli huutaa syömään ja Joel ja Joonas ottaa kilpaa kumpi menee Ollin viereen istumaan. No Joel kerkes ensin. Aamupalan jälkeen y/n menk takaidin peiton alle koska hänellä oli kylmä. Joonas tulee mukana ja he suutelevat. Joel tulee ja huomaa kun y/n ja Joonss pussaavat. "OMG OOTTEKO YHESSÄ" joel huutaa. Olli sinkoo paikalle ja meinaa kompastuu kynnykseen. "Joo ollaan me" y/n sanoo.
"No onneksi olkoon" Olli sanoo. "Kiitos" Joonas vastaa. "Millo kihloihin?" Joel kysyy. "No älähä nyt vielä ku ollaan vasta päivä oltu" Joonas vastaa.

--------------------------------------------------------------
Tässä on toka osa tätä kirjaa
Noin 819 wordsia. Toivottavasti tykkäätte

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 20, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

//blind Channel// Where stories live. Discover now