Part 3

471 26 8
                                    

"Bosss.....  နာမည်သိခဲ့ရပါပီ။
အဲ့ကောင်မလေးနာမည်က ခင်နံ့သာသင်းတဲ့။
သူ့မှာ မောင်လေးတစ်ယောက်ရှိတယ်။
သူ့မိဘတွေအကြောင်းတော့ စုံစမ်းလို့မရပါဘူး။ သူ့မောင်လေးနဲ့နှစ်ယောက်တည်းနေတာပါ Boss"

"နာမည်က ခင်နံ့သာသင်းတဲ့လား။
မောင်မြင့်မာန်မိုးနှင့်မခင်နံ့သာသင်း.......
ဘယ်လောက်အတွဲညီလိုက်လဲ။
အဲ့ကောင်မလေးကို ငါလိုချင်တယ်
ပိုင်ဆိုင်ချင်မိတယ် ခင်........."

"Boss ကျွန်တော်ပြောတာတွေကြားရဲ့လားဗျ...... "

"အဲ့Boss ကအခုတလောအရမ်းတွေးနေတယ်ဗျ။ ကျွန်တော် အဲ့ကောင်မလေးကို သူ့ဆီကလွတ်ပေးချင်မိတယ်။ မပြောဘဲထားလိုက်ပါမယ်။ အဲ့ကောင်မလေး ကမကြာခင် လက်ထပ်တော့မယ်ဆိုတာ။ မဟုတ်ရင် အဲ့ကောင်မလေး ဘဝ ကမတွေးရဲစရာပဲ........"

"သူအလုပ်လုပ်တဲ့နေရာတွေ ရှိလား........."

"ဟုတ် ရှိပါတယ်ဗျ......"

"အခုချက်ချင်း အဲ့နေရာတွေကို ဝယ်.........
ငါ့အပိုင်ကို ငါကလွဲရင် ဘယ်သူမှပင်ပန်းအောင်မလုပ်ခိုင်းရဘူး(Devil smile)
အခု အဲ့နေရာဆီသွားမယ်္"

"ဟုတ် ဟုတ်ကဲ့........... "

"သပ်ရပ်လှပသော Coffee ဆိုင်ရှေ့တွင် ကားအမဲရောင် တစ်စီး ရပ်လာခဲ့သည်။ တန်ဖိုးကြီးသည့် ကားမို့လို့ လူအများ စိတ်ဝင်တစား ကြည့်နေကြသည်။ လူသတ်ရင်တောင်မှ စိတ်မလှုပ်ရှားတတ်တဲ့ ကောင်လေးတစ်ယောက်က သူပိုင်ဆိုင်သည် ဟုထင်ထားသော ကောင်မလေးတစ်ယောက်ကို တွေ့ရန် အရမ်းစိတ်လှုပ်ရှားနေသည်။ ထိုစိတ်လှုပ်ရှားမှုကို ဖြိုကွဲလိုက်သော ဒေါသထွက်ရန်အရာတစ်ခုကို သူတွေ့လိုက်ရသည်။
သူတွေ့လိုက်ရသည်က.............."

"ဒီနေ့တော့ သူမက ခရမ်းနု ဂါဝန်လေးနဲ့ လှချင်တိုင်းလှနေသည်။ သူမ၏ရှည်လျားသော အညိုရောင် ဆံပင်များကို ထုံးထားသည်။ စတော်ဘယ်ရီရောင်ရှိတဲ့ သူမ၏နှုတ်ခမ်းမှာလည်း အပြုံးတစ်ခုကို ပန်ဆင်ထားသေးသည်။ မုန့်နှစ်လို ဖြူဖွေးသော သူမ၏အသားရေ များကို ကျွန်တော့်ရဲ့အမှတ်သားများ ပေးချင်မိသည်။ နေ......
နေပါဦး.... သူမကို အနောက်ကနေ သိုင်းဖတ်လာသော အကောင်တစ်ယောက်.... သူမကလည်း ထိုသူ ရဲ့ပါးများကို နမ်းနေသည်....... တောက်ခ် ငါ့အပိုင်က ငါကလွဲရင် ဘယ်သူမှ မပိုင်ရဘူး။ သေရင်တောင်မှ ငါ့ဆီမှာပဲသေရမယ်။ ခင်နံ့သာသင်း မင်းကိုငါပဲပိုင်တယ်။ မင်းကို နမ်းနေတဲ့ကောင်ကို တစ်သတ်လုံး မျိုးမပွားနိုင်အောင် ငါလုပ်ပစ်မယ်။ ငါ့အပိုင်ကို ထိတဲ့အတွက် အဲ့ကောင်ကခွေးစာ ဖြစ်ရမယ်....."

"ကောင်းခန့်မင်း......"

"ဗျာ Bosss......."

"မင်း သူ့အကြောင်းတွေ သေချာ မစုံစမ်းခဲ့ဘူးလား"

"စုံစမ်းခဲ့ပါတယ် ဒါပေမဲ့...."

"နောက်ဆုံးအခွင့်ရေးပေးမယ်...
အဲ့ကောင်မကို ဒီနေ့ည ငါ့အိပ်ယာပေါ်မှာပဲ တွေ့ချင်တယ်။ မဟုတ်ရင် မင်းလည်း ဟိုကောင်နဲ့ခွေးစာ ဖြစ်ရမယ်"

"တောင်းပန်ပါတယ် ကောင်မလေးရေ
ငါမလုပ်ချင်ပေမဲ့ လုပ်ရတော့မယ်
ငါ့Bossက အတ္တကြီးတဲ့သူဆိုတာ ငါမေ့သွားခဲ့တယိ။ မင်းအခေါင်းထဲမှာ နေရမှာထက် သူ့့ရဲ့ပေါင်ပေါ် မှာနေရတာ ပိုအဆင်ပြေမှာပါ။"

"ဟုတ်ကဲ့ Boss ကျွန်တော် အဖော်ဝယ်ခဲ့ရဦးမှာလား"

"မဝယ်ခဲ့နဲ့ ။ သူ့ကို အပြစ်ပေးရမှာပေါ့။ ငါမဟုတ်တဲ့ကောင်ကို နမ်းခဲ့တဲ့အတွက်။ ငါဒီနေ့နာကျင်ရသလို သူလည်း နာကျင်ရစေမယ်။ သူကံကောင်းပါတယ် အိပ်ယာထဲမှာပဲ နာရတာမို့လို့"

"စောက်ရူး Boss သူကစိတ်ကနာရတာ
ဟိုကောင်မလေးက ဖင်နဲ့နာရမှာ
ကောင်မလေးရေ ကံကောင်းပါစေကွာ"

နောက်အပိုင်းက +++++တွေပါ
Voteလေးလည်းပေးကြပါ
Cmtလေးလည်းရေးပေးပါ
ရေးရတာ အားမရှိတော့ဘူး။
Readerလေးတွေကို နာကျင်အောင် လုပ်လိုက်မယ်နော်"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 20, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

မင်းဖြစ်နေလို့ကို မုန်းတာWhere stories live. Discover now