#1 BAŞLANGIÇ

56 5 8
                                    

Rüyamın en güzel yerinde annemin " Hadi oğlum kahvaltı hazır! " diye bağırmasıyla uyandım. Günlerden pazardı ve ben pazar günlerinden nefret ederim. Sebebini bilmiyorum her neyse. "Geliyorum anne! " diye bağırdıktan sonra lavaboya gitmek için yataktan kalktım. Yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa gittim. Masaya baktığımda babam yoktu. Anneme sordum ve " Baban bugün izinli değil, çalışıyor" dedi. Bende bunu fırsat bilip anneme " Anne bugün babam da yokken dışarı çıkabilir miyim? " dedim. Annem ilk başta izin vermesede ısrar edince onayladı.

Kahvaltım bitince odama gittim. Annem uzun eşofmanlarımı kaldırdığı için şort giymek zorunda kaldım. Altıma kısa bir şort üstüme ise sıfır kol bi t-shirt giydim. Kaykayımı alıp evden çıktım. Eve biraz uzak olan bir park'ta durup dinlenirken bir yandan telefonuma bakıyodum. İnstagram'da gezerken karşıma +18 bir gay fotoğrafı çıktı. Aldırış etmeden telefonu kapatıp kaykay sürmeye devam ettim.

Bir süre sonra ilk defa gördüğüm bir cafe'de durdum. İçeri sipariş vermeye girdiğimde kimse yoktu. "Kimse varmı! " diye seslendikten sonra yakışıklı bir genç fırladı önüme. "Korkuttun beni." dedim. Umursamadan bana "Yarın benim evimde parti olucak. Gelmek ister misin? " dedi. Biraz düşündükten sonra "Eee, neden olmasın tabi gelirim. " dedim. Kahvemi içerken o çocukla konuşuyordum. Konuşurken gözlerimin içine bakıyordu. İsmimi ve yaşımı sordu. "İsmim Melih, 21 yaşındayım, sen? " dedim. "Ben Yiğit, 22 yaşındayım." dedi. Biraz daha konuştuktan sonra numaramı verip eve gittim.

Eve geldiğimde kimsenin olmadığını fark ettim. Hemen annemi aradım. Babamla tatile gittiklerini söyledi. Doğru ya (!) unutmuşum. Geçen gün annem söylemişti 1 ay tatile gideceklerini. Buna çok sevindim. Çünkü parti için izin almayacaktım. Yarın için giyecek birşey bulmam gerek ama ne giyeceğim(?). "Neyse bulurum birşeyler" diye düşündükten sonra duşa girmeye karar verdim.

Duştan çıktıktan sonra dolabımı açtım ve kıyafetlerimin olmadığını gördüm. Sanırım annem küçük geldikleri için geri dönüşüme attı. Bende annemlerin evde olmamasını fırsat bilip sadece boxer giydim. Salona geçip Netflix'ten bir film açtım. Az sonra kapı çaldı ve o halde kapıyı açamazdım. Hemen üstüme bi çarşaf aldım ve kapıyı açtım. Gelen Deniz'di. Deniz benim en yakın arkadaşım. Üstümde çarşaf olduğunu gördü ve şaşırmış bir ifadeyle " Üstünde neden çarşaf olduğunu öğrenebilir miyim canım arkadaşım? "dedi. Gülerek " Bence öğrenmek istemezsin ha? " dedim. Deniz hızlıca çarşafı üstümden indirince o da ben de gülme krizine girdik. Deniz neden böyle gezdiğimi sordu. Bende " Uzun hikaye , anlatırım bi ara. "diyerek kestirip attım. " Eee sen neden geldin hayırdır? "dedim. " Uzun hikaye anlatırım sonra (gülerek). " dedi. TV'de açık olan filmi görünce bana baktı. "Ne var be ne bakıyosun öyle? " dedim. "Yok birşey azgın çocuk. " dedi. "Peki." dedikten sonra susup oturdum.

Film bittikten sonra Deniz'i odaya gelmesi için dürttüm. Odaya çıktık ve Deniz nerede yatacağını sordu. "Ya salonda ki sert koltukta yatarsın ya da aynı yatakta yatarız? " dedim. Biraz düşündükten sonra yanımda yatmak istediğini söyledi. Deniz pijamalarını giyerken bana gözlerimi kapatmamı söyledi ama ben itiraz etmeye devam edince daha fazla uğraşmadan soyundu. Karın kaslarını görünce büyülendim adeta. Altını indirdi ve gördüklerim inanılmazdı. Tam o anda altımda birşey hissettim. Olamaz (!). Penisim sertleşmişti. Ama, ama o benim en yakın arkadaşım. Offf ne saçmalıyorum ben. Penisimi indirmem gerek şuan ama onun çıplak halini gördükçe daha çok azıyordum. Ahh tanrım. Olamaz (!).

Deniz pijamalarını çantasından çıkarmadı ama neden? Öylece yatağa yattı. Merakla "Neden giymedin pijamalarını? " diye sordum. "Bilmem." dedi Deniz. Az sonra birden Deniz bana sarıldı arkamdan. İkimizde gay'iz ama yakın arkadaşım olduğu için yaptıklarını normal karşılıyordum. Daha sonrasında bana önümü dönmemi söyledi. "Film izleyelim mi? " dedi. Bende uykum olmadığı için "Olur izleyelim. " dedim. Deniz mutlu ve seksi bakışlarla " Ama +18 izleyeceğiz. " dedi. Bende yine onayladım. Odadaki TV'den hem +18 hem de gay konulu bir film açtı. Birden elini göğüsüme koydu. Soğukluk hissi alınca tüylerim ürperdi. Bu hareketi neden yaptığını çözemedim. Filmin +18 sahnesinde Deniz elini göğsümden aşağı doğru yavaşça indirmeye başladı. Hem +18 sahne hem de Denizin vücudumda gezen eli yüzünden penisim tekrar sertleşti. Deniz daha da aşağı iniyordu. Kaçış yolu arıyordum. Ayağa kalktım tuvalete gitmek için ama Deniz beni kendine çekti.

Saçma olabilir .Yorumlarsan sevinirim. Okuduğun için thanx <3 


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TUTSAK AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin