💜AUTHOR'S NOTES💜

253 11 0
                                    

🅳🅸🆂🅲🅻🅰🅸🅼🅴🆁🆂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🅳🅸🆂🅲🅻🅰🅸🅼🅴🆁🆂

☆ᴛʜᴇ ꜱᴛᴀʀʀɪɴɢ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀꜱ ᴀʀᴇ ɴᴏᴛ ᴍʏ ᴏᴡɴᴇʀꜱʜɪᴘ.

☆ᴛʜɪꜱ ɪꜱ ᴀ ᴍᴇʀᴇ ꜰᴀɴꜰɪᴄᴛɪᴏɴ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴛꜱ ᴀʀᴇ ɪɴᴠᴇɴᴛɪᴏɴꜱ ᴏʀ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴛ ᴏꜰ ɪᴍᴀɢɪɴᴀᴛɪᴏɴꜱ.

☆ᴛʜɪꜱ ꜱᴛᴏʀʏ ɪꜱ ᴀ ᴘᴜʀᴇ ᴡᴏʀᴋ ᴏꜰ ꜰɪᴄᴛɪᴏɴ. ꜱɪᴍɪʟᴀʀɪᴛɪᴇꜱ ᴛᴏ ᴀɴʏ ᴘᴇʀꜱᴏɴ, ʟɪᴠɪɴɢ ᴏʀ ᴅᴇᴀᴅ ɪꜱ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ ᴄᴏɪɴᴄɪᴅᴇɴᴛᴀʟ.

☆ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴ ᴏʀ ᴄʟᴏꜱᴇɴᴇꜱꜱ ᴛᴏ ᴀɴʏ ᴘᴇʀꜱᴏɴ, ᴘʟᴀᴄᴇ, ᴇᴠᴇɴᴛ ᴏʀ ᴏᴄᴄᴜʀᴇɴᴄᴇ ɪꜱ ᴄᴏɪɴᴄɪᴅᴇɴᴛᴀʟ.

☆ꜱɪᴍɪʟᴀʀɪᴛʏ ᴛᴏ ᴀɴʏ ᴏᴛʜᴇʀ ꜰᴀɴꜰɪᴄᴛɪᴏɴ ɪꜱ ᴜɴɪɴᴛᴇɴᴛɪᴏɴᴀʟ, ᴀɴᴅ ᴀʟꜱᴏ ɪꜱ ᴀ ᴄᴏɴꜱᴇQᴜᴇɴᴄᴇ ᴏꜰ ᴄᴏɪɴᴄɪᴅᴇɴᴄᴇ.

☆ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴏᴡɴ ᴀɴʏ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴘɪᴄᴛᴜʀᴇꜱ, ᴄʀᴇᴅɪᴛꜱ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴘɪᴄᴛᴜʀᴇꜱ ɢᴏᴇꜱ ᴛᴏ ᴛʜᴇɪʀ ʀɪɢʜᴛꜰᴜʟ ᴏᴡɴᴇʀꜱ.

☆ᴇxᴄᴇᴘᴛ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴠᴇʀ ᴀɴᴅ ꜰᴇᴡ ᴏᴛʜᴇʀ ᴇᴅɪᴛꜱ, ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ᴇᴅɪᴛɪɴɢ ᴄʀᴇᴅɪᴛꜱ ɢᴏᴇꜱ ᴛᴏ ᴛʜᴇɪʀ ʀɪɢʜᴛꜰᴜʟ ᴏᴡɴᴇʀꜱ.

🅰🆅🅰🅸🅻🅰🅱🅸🅻🅸🆃🅸🅴🆂

☆ᴛʜɪs ʙᴏᴏᴋ ɪs ᴏᴘᴇɴ ғᴏʀ ᴛʀᴀɴsʟᴀᴛɪᴏɴ. ɪғ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɪɴᴛᴇʀᴇsᴛᴇᴅ, ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴘɪɴɢ ᴍᴇ.

☆ᴛʜɪs ʙᴏᴏᴋ's ᴘʟᴏᴛ ɪs ᴏᴘᴇɴ ғᴏʀ ᴀᴅᴀᴘᴛᴀᴛɪᴏɴ. ɪғ ɪɴᴛᴇʀᴇsᴛᴇᴅ, ᴘɪɴɢ ᴍᴇ.

🆃🆁🅸🅶🅶🅴🆁 🆆🅰🆁🅽🅸🅽🅶🆂

☆𝟷𝟾+ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴛs
☆ᴍᴇɴᴛɪᴏɴs ᴏғ ᴄᴏʀʀᴜᴘᴛɪᴏɴ
☆ᴍᴇɴᴛɪᴏɴs ᴏғ sᴇʟғ ʜᴀʀᴍ
☆ʟɢʙᴛQ (ᴍ×ᴍ)

𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒐𝒓𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒔𝒖𝒄𝒉 𝒎𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓𝒔, 𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒂𝒗𝒐𝒊𝒅 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌. 𝐑𝐄𝐀𝐃𝐄𝐑'𝐒 𝐃𝐈𝐒𝐂𝐑𝐄𝐓𝐈𝐎𝐍 𝐀𝐃𝐕𝐈𝐒𝐄𝐃.

🆆🅰🆁🅽🅸🅽🅶🆂

⚠️ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴘʟᴀɢɪᴀʀɪᴢᴇ.

⚠️ᴅᴇꜰᴀᴍᴀᴛɪᴏɴ ɪꜱ ᴀʟꜱᴏ ɴᴏᴛ ᴀʟʟᴏᴡᴇᴅ.

⚠️ᴘʟᴇᴀꜱᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ʙᴇ ʀᴜᴅᴇ ᴛᴏ ᴀɴʏ ᴏᴛʜᴇʀ ʀᴇᴀᴅᴇʀ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛꜱ.

⚠️ᴅᴏɴ'ᴛ ꜱᴘʀᴇᴀᴅ ɴᴇɢᴀᴛɪᴠɪᴛʏ.

🅰🅿🅾🅻🅾🅶🅸🅴🆂

☆ɪ ɢʟᴀᴅʟʏ ᴀᴘᴏʟᴏɢɪᴢᴇ ꜰᴏʀ ᴀɴʏ ᴋɪɴᴅ ᴏꜰ ɢʀᴀᴍᴍᴀᴛɪᴄᴀʟ ᴇʀʀᴏʀ, ꜱᴘᴇʟʟɪɴɢ ᴍɪꜱᴛᴀᴋᴇ, ᴛʏᴘᴏ, ᴏʀ ᴏᴛʜᴇʀ ꜰʟᴀᴡꜱ, ɪꜰ ᴛʜᴇʀᴇ'ꜱ ᴀɴʏ ɪɴ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ.

☆ɪ ᴀʟꜱᴏ ᴀᴘᴏʟᴏɢɪᴢᴇ ꜰᴏʀ ᴍʏ ᴏᴛʜᴇʀ ᴜᴘᴄᴏᴍɪɴɢ ɪɴᴄᴏɴᴠᴇɴɪᴇɴᴄᴇꜱ.

☆ɪꜰ ᴛʜɪꜱ ʙᴏᴏᴋ ꜱᴏᴍᴇʜᴏᴡ ʙᴏʀᴇꜱ ʏᴏᴜ ᴏʀ ʟᴀᴄᴋꜱ ᴀ ɢᴏᴏᴅ Qᴜᴀʟɪᴛʏ, ɪ ᴀᴘᴏʟᴏɢɪᴢᴇ ꜰᴏʀ ᴛʜᴀᴛ ᴛᴏᴏ.

🆁🅴🅼🅸🅽🅳🅴🆁🆂

☆ɪꜰ ᴛʜᴇʀᴇ ᴀʀᴇ ᴄᴏᴍᴘʟᴀɪɴᴛꜱ, ᴘʟᴇᴀꜱᴇ ᴍᴇꜱꜱᴀɢᴇ ᴍᴇ ɪɴ ᴘʀɪᴠᴀᴛᴇ.

☆ᴅᴏ ɴᴏᴛ ꜱᴘᴀᴍ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛꜱ ꜱᴇᴄᴛɪᴏɴ.

☆ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴋᴇᴇᴘ ᴛʜᴇ ɪᴍᴀɢᴇ ᴏꜰ ᴛʜɪꜱ ʙᴏᴏᴋ ʀᴇᴀᴅᴇʀ-ꜰʀɪᴇɴᴅʟʏ.

☆ʟᴀꜱᴛʟʏ, ᴅᴏɴ'ᴛ ꜰᴏʀɢᴇᴛ ᴛᴏ ᴅʀᴏᴘ ʏᴏᴜʀ ᴠᴏᴛᴇꜱ, ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ꜱᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴘᴏꜱɪᴛɪᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴀᴅᴅ ᴛʜɪꜱ ʙᴏᴏᴋ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ʀᴇᴀᴅɪɴɢ ʟɪꜱᴛ ɪꜰ ʏᴏᴜ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ. ᴛʜᴀᴛ ᴡᴏᴜʟᴅ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴇɴᴄᴏᴜʀᴀɢᴇ ᴍᴇ.

-

𝑾𝒐𝒓𝒅 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌𝒔: 𝑻𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒇𝒐𝒓 𝒄𝒍𝒊𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌. 𝑰 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒆𝒏𝒋𝒐𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒓𝒆𝒈𝒓𝒆𝒕 𝒄𝒉𝒐𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔. 𝑯𝒐𝒑𝒆𝒇𝒖𝒍𝒍𝒚, 𝑰 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒅𝒊𝒔𝒂𝒑𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒙𝒑𝒆𝒄𝒕𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔. 𝑬𝒏𝒋𝒐𝒚!

•••💜💜•••

©️
All rights reserved

LOVED | Vkookmin ✓Where stories live. Discover now