1

737 13 0
                                    

Changbin dairene girdiğinde seni yorganın altında huzur içinde uyurken buldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Changbin dairene girdiğinde seni yorganın altında huzur içinde uyurken buldu. Gülümsedi ve içini çekti;  sen onun için fazla saf ve masumdun. Yenilenmeye ihtiyaç duyduğunda kendini her zaman sana dönerken buluyordu.

Gerçeğe dönüş. Herhangi bir zirve ve amaç yok. Sadece sen ve o.

Temiz seks, onun hızlı ve dağınık seks hayatını yatıştırdığı noktaydı. Tipik tek gecelik ilişkileri iyiydi - senin sadeliğinle kıyaslandığında harika - ve bu onu canlı hissettiriyordu. Ama tanıştığı kadınlar ondan her zaman daha fazlasını istedi.

Ama sen değil. Ondan bir şey beklemiyordun. Seksten başka bir şey değildi. Koşulsuz. Çünkü sen onun hayatında sade bir şekilde vardın. Onu asla sevemezdin.

Yatak odandaki masada oturdu ve gece lambana baktı. Changbin hiçbir zaman ilişkilerden yana olmadı ama seninleyken, sadece bir geceliğine bile olsa kendini her zaman sana geri dönerken buldu.

Parmaklarını endişeyle masaüstünde gezdirmeye başladı. Bir süredir uzaktaydı. Changbin senden kaçıyordu: kendini diğer kızlarla yatmakla meşgul ediyordu. İşte buradaydı. En iyi arkadaşına geri dönmüştü.  Daha doğrusu, faydası olan arkadaşa. (fwb)

Uykunda kıpırdandın; Changbin sana döndü ama parmaklarını masaya vurmaya devam etti. Hafif vuruşları duydun ve gözlerini ovuşturarak doğrulup oturdun.

"Bin," diye merakla seslendin. Aranızda hızlı, katı bir sessizlik oldu. "Selam."

Changbin'in ses tonundaki farklılığı duymasını istemedin. Sesin ikinci sefer çok daha yumuşaktı ve neredeyse kırılabilirdi. Telefonuna uzanıp bildirimleri kontrol ediyordun. Lisa'dan birkaç mesaj vardı bunun dışında fazla bir şey yoktu.

"İyi misin?" Sessiz boşluğu doldurmak ister gibi sordu. Ona baktığında sadece ortaya soruyormuş gibiydi. Changbin sana asla tam olarak bakmadı; bakışlarını hızlıca kaçırıp etrafa bakıyordu. Yine de şikayet edemezdin. Onu kaybetme korkusuyla şikayet etmeyecektin.

"Mhm evet. Sen nasılsın?" Telefonu bir kenara attın. Ellerini zahmetsizce kucağına koydun ve başparmaklarını daireler çizerek çevirdin.

"İyiyim. Son zamanlarda birçok yeni yere gittim," diyerek kıkırdadı.

"Ah? Beğendin mi-"

"Yeni bir kız var, Rosie ve aman tanrım. Bana şimdiye kadarki en iyi patlamayı yaşattı." Changbin masa sandalyende arkasına yaslandı ve belli ki o anı yeniden yaşamaya çalışır gibi gözlerini kapadı.

İğrenmiştin. Changbin daha önce seninle bir kız hakkında hiç konuşmamıştı - özel hayat konusunda sınırlara saygı duyduğunu düşündün - ama sonunda onun böyle sapık bir şekilde birinden bahsettiğini duymak seni öfkelendirdi.
Seni kızdırdı çünkü kalacak yeni birini bulmuş olabilirdi.  Sen olmayan biri...

RoommateHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin