4. rész Miatta lettem meleg.... vagy mégsem?

428 23 13
                                    

Üdvözlet gyermekeim! Nos visszatértem és hosszú idő után folytatjuk rögös utunkat a borzasztó történetek tengerén. Ám mielőtt ismét visszacsöppennénk a borzadályok sűrűjébe egy érdekes infó. Nem rég az írónő aki mostani alanyunkat írta a wattpadon megváltoztatta a mű címét Miatta lettem melegről..... *dobpergés* arra, hogy Fekete és Fehér... Nos nem valami figyelem felkeltő cím de legalább a Black and White játékosok egy pillanatra elmosolyodhatnak. Persze felmerűl a kérdés, hogy ha a fehér a mi japán Geralt barátunk akkor ugye a másik miért fekete? Nos talán mert annyira sötét? 

 Szeretném azt hinni, hogy az én irományaim voltak az okai ezen kreatív változásnak de ez nem biztos. Mindenesetre ha mégis akkor megtiszteltetésnek veszem, még ha hasztalan is volt, mert így sem tudott eltűnni, de legalább nem törölte a művét így folytathatjuk utunkat. Vicces, hogy ezt a szörnyű történetet melyet senkinek sem kívánnék elítélem, de közben most meg örülök, hogy nem törölte.... hmm.

7. rész

A rész eleve egy KÉPPEL kezdődik amelyen két személy talán ázsiaiak ülnek egy fürdőkádban elég intim helyzetben. Azért írok személyt mert fogalmam sincs, hogy két fiúról van-e szó. Ha a sztorit vesszük alapul akkor igen. Nos ezzel a képpel máris megalapozta a kezdő undort... akarom mondani a hangulatot.

Furcsa egy sráccal vásárolni menni. Furcsa vele nézelődni, nebazz használ vesszőt, mik vannak forró csokizni és ilyeneket csinálni. Itt komolyan először azt hittem, hogy a forró csokizás valami nagyon elborult perverz valami aztán leesett, hogy karácsony van és a szerző szó szerint értette. :) De ő boldog volt ez a legfontosabb.

A "karácsony" gyorsan eltelt Kenta nagyon örült a szüleimtől kapott ajándékoknak. Ennyit a vesszőkről, és valaki árulja már el kommentben, hogy miért van idézőjelben a karácsony? Komolyan ezt nem értem. Sztem a szerző nincs tisztában a jel jelentésével. Persze én is. Már azon kaptam magam, hogy pakolnom kell mert másnap indulunk is.

- Cem te mindig ilyen drága ajándékokat kapsz? - nézegette az aranykarórát asszem azt apától kapta. No... No komment, mondaton belül vált személyt. Beszarás!

- Hát tavaly a kocsimat kaptam. - Hajtogatta bele mindent a nagy bőröndbe. Jól van látom még mindig megy a fogalmazás rendesen. Csak mosolygott és nézte tovább a cuccokat. Akár csak én. :) Az ajtó mellé raktam a bőröndöt, majd a táskám is. Kenta elment fürdeni.

- Cem! - ordított ki egy 15 perc múlva. Én persze megijedtem és gondolkodás nélkül be rohantam hozzá. Megálltam az ajtóba és ő pedig a kádba ült. Ó rossz előérzetem van...

- Öm... b..baj van? - úr isten én dadogok.  Megj: ha valaki nekem a házon belül kiabálna előbb megkérdezném, hogy mi az és max csak utána rohannák, de ez csak az én véleményem.

- Nincs csak gondoltam, nincs e kedved mondjuk izé...öm...- lehajtotta fejét. Csend volt. - Velem fürdesz Cem? Á szóval a kép az elején egy "okos " kis Foreshadowing volt... Na így kell az idézőjelet használni. 

Az arcom még vörösebb lett ha ez lehetséges. Beljebb sétáltam és bólintottam. Elfordult míg levetkőztem és csak akkor nézett rám mikor már a sok hab között ültünk. - MIÉRT? Úgy értem éppen mellé ülsz be egy kádban teljesen pucéran. Akkor meg mi értelme elfordulni? A kád egy ilyen neutrális terület? Van egy íratlan szabály, hogy azon kívül nem láthatnak meztelenül, de amint belépsz a kád területére akkor már nem gond? Ja, hogy a habok eltakarnak. Bazz ki ha ennyire szégyenlősök vagytok egy ideig még elfog huzodni a dolog.... Hallottam, ahogy csapódik az ajtóm. 

Szörnyű Wattpad IrományokWhere stories live. Discover now