Ad : Şeyma
Yaş : 21
Gıdıklandığı yerler : Ayak ve Karın
Fotoğraf ;
Biz 9 kişilik bir ekibiz araştırma ekibi , gıdıklama ekibi ve kaçırma ekibi hepsi 3 ' er kişilik bu sayede düzenli ve hızlı bir çalışma yapıyoruz.
Ekip ( Gıdıklama )
Luna , Gamze , Mert
İletişim Ekibi
Yıldız , Yasin , Fuat
Kaçırma ekibi
Kahraman , Kiraz , Polat
Birgün iletişim ekibi , mailleri kontrol ediyor ve uygun bir ilanı arıyordu , ve Şeyma ' yı buldu . Onu bir arkadaşı gıdıklatmak istiyordu ve kendisinin evinin adresini , telefon numarasını bize verdi. İletişim ekibide bunu biz ve kaçırma ekibine verdi. Ben , Gamze ve Luna gıdıklama odasını hazırladık. Kaçırma ekibi de Şeyma ' yı getirmeye gitti.
Yıldızlarda kamera falan kurdular , 1 2 saat sonra zil çaldı , gelen kaçırma ekibi , Şeyma ' yı getirmişler , bizde onu odaya götürdük ve oradaki masaya şöyle bağladık ;
Şeyma ' yı bağladıktan sonra biz gıdıklama ekibi özel gıdıklama yeleklerini giydik , ve gıdıklama odasına yeniden girdik , girdiğimizde Şeyma uyanmış etrafa bakınıyordu bizi görünce korkulu gözlerle bize baktı ve korkmaya başladı ama Gamze ile Luna onunla biraz konuştu , ama Şeyma onlara inanmayıp kurtulmak istedi kızlarda Şeyma ' nın ağzına bir tane ball-gag taktı ve onu susturdu.Bende Şeyma ' nın karnına geçtim , orayı bebek yağı ile yağladım , elimede bir motorlu diş fırçası aldım ve Şeyma ' yı gıdıklamaya başladım , kızlarda Şeyma ' nın ayaklarını saç fırçası ile gıdıklamaya başladılar. Şeyma acayip şekilde gıdıklanıyordu , iletişim ekibi de bu anları kaydediyordu , Biz Şeyma ' yı 25 dk. gıdıkladık ve Şeyma bayıldı..
Sürenin bitmesine tam 35 dk. vardı bizde Şeyma ' nın vücudunu yeniden yağlayıp onu ayılttık , o ayılınca onu yeniden hızlı bir şekilde gıdıklamaya başladık , Şeyma resmen kudurmuş gibi çırpınıyordu , kızlar Şeyma ' nun ayaklarını kıpkırmızı yapmıştı Şeyma terlemişti ve bu işkenceye 30 dk. dayandı ve bayıldı...
Onu masadan çözdük ve tekrar evine bıraktık...
Devamı ilgiye bağlı gelecek..
( Farklı işkenceler olsun mu peki ? )