Şok içinde çocuğu ve sevgilisini izleyen Jk, hayal kırıklığına uğrar.
Bu çocuk bir yerden tanıdık geliyordur.
Uzun boylu, parlak tenli, düz saçlı bir çocuk..
Bu Jeon'un rüyasına giren çocuktur?!
Aldatıldığını gözleriyle gören Jk sinir ve anlık agresiflikle birlikte arabayı sahile sürer. Kulaklığını takar ve şarkı coverlamaya başlar.Like an echo in the forest
하루가 돌아오겠지
아무 일도 없단 듯이
Yeah, life goes on
Like an arrow in the blue sky
또 하루 더 날아가지 (날아가지)
On my pillow, on my table
Yeah, life goes on like this againI remember (oh, ayy-yeah-yeah-yeah)
I remember (oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh)İçini döken Jungkook biraz olsun rahatlar. Yürüyüş yapmaya başlar, çok dalgın ilerler ki az kalsın araba çarpıyordur.
-"Üzgünüm"
+"Önüne baksana lan!"
-"Görmedim amk napcan?"
+"Bay Jeon, ow kusura bakmayın.."
Jk siklemez ve yoluna devam eder. Jk yorgun argın eve gelir ve biraz dinlenir.. Saat 22:35'tir.
Yine bir film izler ve yarısında uyku basar, uyuyakalmamak için yatisa hazırlanır. Pijamalarını giyer. Tam yatacağım esnada kapı çalar. Gelen babasıdır.-"Yatıyor musun?"
+"Gördüğün üzere"
-"Düşündüm, taşındım sevgilinle tanışmaya karar verdim. En yakın zamanda tanışalım bakalım."
Jungkook ne diyeceğini bilemez. Ona gerçekleri söylemeli midir? Hayır Chaeyoung'u çağıracak ve onu rezil edecektir. Büyük plan için geri sayım başlar...
○
○
○Taehyung okulun son haftasına doğru çalışma yoğunluğunu iyice artırır. Fakat yakışıklı Jeon'u aklından çıkaramaz. Onun Kore'ye döndüğünü duyunca içinde bir burukluk oluşur. İlk görüşte aşkı bırak aşkı saçma bulan Tae, Jk'e karşı olan duygularına anlam vermeye çalışıyor ama bir sonuca varamıyordur. Yine de Jk'i tekrar görme isteğinin önüne geçemez. Onu düşündükçe karnında kelebekler uçuşur ve ona karşı küçük bir hoşlanmayan fazlası olduğunu anlar, Jeongguk'u görmenin sorun çıkarmayacağına karar verir. Hazırlıklara başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Stay Tonight
Teen Fiction"Even if we can't meet, our hearts meet after all, baby" -Kalbine giden her yolda inebilirim +Kabime giden yoldaki tek duraksın