8

177 10 4
                                    

Zarumieniłem się, i odrazu przesunąłem swoją nogę.  Szczepan wyciągnął swój telefon i poprawiał swoje włosy patrząc w aparat, obserwowałem każdy jego ruch uważnie i uświadomiłem sobie, że to co do niego uczuję to prawdziwa miłość i chcę się z nim zestarzeć, umrzeć z nim.

Posiedziałem jeszcze z Krzysiem z godzinę i się rozeszliśmy, szkoda że nie mogę powiedzieć nikomu o tym, że on mi się podoba, prawdopodobnie wszyscy by źle na to zareagowali, a Krzyś by się pewnie ode mnie odwrócił.

Gdy wróciłem do domu postanowiłem, że nie mogę tego dłużej trzymać w sobie, postanowiłem, że musze się komuś wygadać. Przypomniało mi się moje konto na Twitterze, założyłem je tylko po to żeby w razie wycieków matur się o tym dowiedzieć, potem dostałem jeszcze kilkanaście postów, może trochę więcej postów i miałem z 40 follow, wiec uznałem, ze to jest idealne miejsce.

„Siema ogólnie to jest taki chłopak, który mi się w chuj podoba od 3 lat, przyjaźnimy się od 5 i wydaje mi się ze to ten jedyny, znaczy byłem jak narazie tylko w jednym związku i to z dziewczyna i ona tak średnio mi się podobała, wiec nie wiem czy mogę powiedzieć, że to ten jedyny, ale kurwa No czuję tak. No i nie wiem co zrobić bo nie mogę o tym nikomu ze znajomych powiedzieć, ani nic i dodatkowo on chyba jest hetero, bo miał dziewczynę, ale to tez taki zjebany związek był ze gdybym go nie znał, to bym pomyślał, ze to jakaś przykrywka, ale no miał wcześniej tylko dziewczyny. Dodatkowo jeszcze wydaje mi się, ze dawał mi jakiś znaki, że też może się mu podobam, ale no kurwa nie wiem czy mi się nie wydaje tylko, bo na 99% jest hetero, a żadnych moich znaków to nie odbierał"

-o kurwa już 2-powiedziałem na głos-ja pierdole przecież samo zaśnięcie zajmuje mi conajmniej godzinę.

———————————————————————————
No ogólnie to siema, wiem ze za każdym razem jak dodaje nowy rozdział po kilku miesiącach to pisze, ze teraz będę dodawać czesciej, a potem wychodzi jak wychodzi, ale tym razem chyba będzie inaczej, wiec no teraz będę dodawać czesciej XD

O kurwa teraz zobaczyłam, ze ostatni rozdział dodałam prawie rok temu XDDD

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 23, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

2137 dni-mata x szczepanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz