Liseye Gidiş

64 6 2
                                    

Saat 07.00. Hayatımda en nefret ettiğim şeylerden biri Micheal ikincisi erken kalkmak. Bunları dşünürken Jenny " Julia seni annen gibi okula geç kalma demekten bıktım" dedi. Jenny ( görevli ) hep böyle beni kaldırrken annen gibii lafını söyler. Üzüldüğümü gören Jenny konuyu değiştirerek " Hadi bakalım kahvaltı hazır" dedi.

Emily le birlikte aşağı kahvaltıya indiik. Kahvaltımızı bitirdikten sonra okula gittik. Okulda herzaman ki gibi ilk gördüğüm kişi Micheal oldu. Arkadaşlarıyla önemli bir şey konuşuyorlardı çünkü her önemli bir şey konuşsalar Micheal bağırır, Justin ( michealın gurubundan ) saçıyla oynar ve o gruptan Albert ise ayağıyla taşlarla oynardı bunu herkesss bilir.

"Emily ben Micheallerin olduğu duvarıın arkasına saklanıp ne dediklerini dinlcem.İstersen sende gel."
"Tabiki de hyr sana gitme derm. Her an seni görebilirler. Ben Bridgtin yanına gidiyorum. " dedi ve koşarak onun yanına gitti. Bende duvarın arkasına gitmek için hızlıca okulun etrafından geçtim. Vee işte duvarın arkasındayım.

"Hayır Micheal bunu yapamayız.Ya bizi görürlerse."dedi sesinden tanıdığım Justin. "Ben yapıcaz dediysem yapıcazz. Bir kaç kişiyi davet et. Eğer davet etmediğin birisi bile gelirse seni öldürürüm Albertt!¡"dedi Micheal.

Ve sesler kesildi o kadar dalmışım ki yanımdaki Michealı görmedim bile. "Sen burda ne yapıyosun" dedi ben koşarak uzaklaşırken...

*Bekleyiş*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin