Neler Oluyor?

160 10 0
                                    

Aradan bir süre geçtikten sonra sessizliği bozan tabiki ben oldum.

"Buğra sen lise kaçtasın?"

Bıkkın bir şekilde;

"3" dedi.Aklıma gelen her soruyu sormaya karar verdim,sonuçta beni dövmez yani en fazla bağırır heralde.İnş cnm ya.Ses kes iç ses.(Kafiye kralı ben)

"Hmm bende lise 3'teyim pekiii hobilerin"

"Susarmısın Arya saat geç oldu hadi yat uyu" dedi sinirli ve uykulu bir sesle.Az önce yat uyumu dedi yok daha neler ben burda kalamam.

"Buğraa telefonundan beni almaları için ailemi arayabilirmiyim"

"Hayır"

"Neden!?" dedim şaşkınlığımı ifade eden bi ses tonuyla.

"Çünkü burda kalıcaksın küçük hanım" dedi KÜÇÜK HANIM'a vurgu yaparak

"Aaa olurmu öyle şey"

"Oluur"

"Vazgeçmiyceksin dimi?"

"Evet aynen öyle" dedi oturduğu yere dahada sinerek.

"Off!Tamam o zaman Ada'yı arıyım anneme sizde kalcam sakın çaktırma diyim,sonra annemi arıyım ben Ada'larda kalcam beni merak etme diyim ama yarın okul var kıyafet yok nabıcam ben?"

"Öncelikle kıyafetlerini kardeşimden ayarlarız ikincisi tek ayak üstünde 40 yalan uydurmak lafına şahit oldum neyse zaten aynı okula gidiyoruz sabah beraber çıkarız olurmu?" What dedin?biz aynı okulda olmak ben hayret Ada'ya hiç denk gelmedi.Neden böyle dedim merak ediyorsunuz biliyorum ama söylemiyicem.Şaka şaka Ada mübarek yakışıklı mıknatısı gibi bişey,yani Buğra'da fena değil(Çarpıldı).

"Hee neyse tamam olur" dedim kısa keserek.

----- 6 saat sonra-----

Sabah alarmın o iğrenç sesindense Buğra'nın sesiyle uyanmak huzur verici gerçekten.

"Arya hadi uyan ben aşağıda kahvaltı hazırlıyorum.Kıyafetlerin sandalyenin üstünde" diyerek odadan dışarı çıktı.Bende elimi yüzümü yıkayıp hazırladığı kıyafetleri giydim.Altıma beyaz kot şort üstüme siyah spor büstiyer ve ayakkabı olarakta beyaz vansları giydim,hazır olduktan sonra hemen aşağıya indim.Kahvaltıyı yapıp okula gitmek için arabaya ilerledik.Radyoda en sevdiğim şarkı çalıyor.Okula geldiğimizde bütün gözler bizim üzerimizdeydi.Ehh yani çok normal ama üzerimize hayvan gibi koşan bi Anıl tabiki hesapta yoktu.Anıl biraz daha yaklaşınca durup gözlerini Buğra'ya dikti,bakışları çok rahatsız ediciydi.Anıl beni kolumdan çekip konuşmaya başladı;

"Arya sana ne yaptı bu herif?" dedi kızgınlığını belli eden ses tonuyla.

"Ş-şey bişey yapmadı yani sadece yardım etti o kadar!" "Yemin ederim gerçekten." dedim ekleyerek.

Ada'da geldiğinde Anıl beni götürmesi için işaret etti.Ada beni zar zor sınıfa soktu(MAL).

• • • Anıl'dan • • •

O şerefsizi Arya'nın yanında gördüğümde kan beynime sıçradı.Benim düşmanımın en yakın arkadaşının benim dostumun yanında ne işi var? O anki sinirle gözüne yumruk attım.Kızların çığlıklarını duyabilmiştim(Hayır yani hiçmi kavga görmediniz).Daha sonra arkamı dönüp sınıfa ilerledim.Arya hemen ayaklanıp neler olduğunu sordu.Bende 'Sonra anlatırım' deyip geçiştirdim.Bana kızdığını farkındayım,ama şuan bilmemesi daha iyi olucak.Aslında onunla ne yaptığını anlatırsa kararımı değiştirebilirdim.Belki.

************************************************************************************************************

Arkadaşlar ilk hikayem,lütfen voteleyin.Beğenmediğiniz şeyleri bana mesaj yoluyla bildirin.Şimdiden teşekkürler.

Yağmurlu Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin