-miłość od pierwszego wejrzenia-

76 4 4
                                    

Zadzwonił budzik i mnie obudził. Wstałam z łóżka, ubrałam się , umyłam zęby i zjadłam naleśniki na śniadanie. Wyszłam z domu trzydzieści minut wcześniej przed lekcjami aby ktoś mnie oprowadził po szkole. Gdy podwiózł mnie taxi zobaczyłam szkole, była wręcz ogromna, w tamtej chwili zestresowałam się bo ta szkoła była wielka i mogłam się w niej łatwo zgubić. Wchodząc do szkoły zobaczyłam dziewczynę , była to blondynka o zielonych oczach z bladą twarzą ,była niższa ode mnie, ubrana w dżinsy z dziurami i t-shirt. Podeszłam do niej.
- cześć, mam na imię Klara i jestem nowa w tej szkole, czy mogłabyś mnie oprowadzić po szkole ? Chciałabym wiedzieć gdzie jest łazienka ,biblioteka i wszystkie sale lekcyjne.
- poprosiłam zdezorientowana.
- cześć, pewnie że tak ! Chodź za mną! -zgodzila się dziewczyna
-aa... No tak , mam na imię Nikola i chodzę do 2b. - dodała Nikola
- ja chodzę do 2c. - odpowiedziałam nieśmiało.
- okej tak więc chodźmy ! - zaproponowała Nikola
Szkoła miała mnóstwo korytarzy , na najniższym piętrze była przebieralnia i sala  gimnastyczna , w drugim pietrze była stołówka , ogromny korytarz i balkon w sali gimnastycznej , na trzecim piętrze były sale wzdłuż jednego korytarza a na czwarty nie można było wchodzić. Za dwie minuty miała być ósma godzina, więc pobiegłam do sali matematycznej bo mieliśmy w planie jako pierwszą matematykę. Głównie gadałam z Nikola , nikt inny mnie nie zauważył.Po lekcjach miałam wrócić autobusem więc poszłam na przystanek i zobaczyłam jakiegoś chłopaka. Stanęłam obok niego i on odwrócił się.
-Ymm... Cześć - powiedział nieśmiało
-hej - odpowiedziałam
Spogladnęłam na niego i zobaczyłam jego twarz. Był to brązowy brunet o brązowych oczach, był ode mnie wyższy ,ubrany w kurtkę bejsbolową i dresy. Gdy zobaczyłam jego oczy... Poczułam się jak w niebie ,nie rozumiałam tego uczucia ale polubiłam je , wpatrując się w niego zarumieniłam się i poczułam że jest on aniołem. Uśmiechnął się , a jego uśmiech ? Idealny , z resztą tak samo jak on.
-Jestem Emil , a ty jak masz na imię ? -Zapytał Emil
-Umm... Ja ? Ja jestem Nikola- poinformowałam wstydliwie.
-a dałabyś mi swój numer lub jakiś kontakt ? - poprosił tajemniczy chłopak
- No jak chcesz to mój numer to *** *** ***, do której klasy chodzisz ? - zapytałam
- do 3a - odpowiedział
W tej chwili przyjechał autobus i weszliśmy razem. Podczas wracania do domu rozmawialiśmy o szkole i okazało się że mieszkamy naprzeciw siebie. Wróciłam ze szkoły , przebrałam się , zjadłam obiad i odrobiłam lekcje , zastała mnie noc więc poszłam spać.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 24, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Little Love Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz