○Tanjirou'nun gözünden○
Karganın emriyle en sonunda tokyodan çıkmıştım Ve sonunda yolu yarıladım derken birden ilerden bazı kokular almaya başladım 2 tane insandı sanarım koku çok silikdi kokulardan biri çok garipti.
Sanki şeker gibiydi hayır karamele daha çok benziyodu biraz da güneş gibiydi bana tatlı olan herşey gibi geldi bu kadar uzak olmama rağmen çok güzel kokuyordu sanki hepsinin birleşimi gibi bir koku çok güzeldi ama aynı zamndada mızmız bir kokusu vardı ikisinin ahengi çok güzeldi.
Biraz daha yaklaştığımda ilerde iki sülyet gördüm iki kişi biri kız biri erkekdi kızın ortalama bir tipi vardı ama oğlan sarılar içinde bir prens gibiydi ama oğlan eğilmiş kıza birşeyler söylüyordu yalvarıyomuydu acaba.
Oğlan kesinlikle kıza yalvarıyordu kızsa kaçmaya çalışıyordu olayın gerçeğini öğrenmek için koşmaya başlayıp onların yanına vardım.
Oğlanı görünce çıldırdım çocuk aşırı tatlıydı ve kokusu burdan daha iyi alıyordum yüzüm biraz kızardı çocuğun dibine girsem kesin bayılırdım.
Zeintsu:hadi ama ne olur yaaa
Kız:YETEEERRR BAŞIMDAN GIT
kızın tek tokadıyla oğlan yerle birleşti kız sanki ben yokmuşum gibi davrandı yada sinirden beni görmedi kız arkasını döndü ve gitti.
Çocuk ayağa kalktı ve kulağının biraz üstünde yara varadı hemde eliyle dokundu ve eline kan bulaştı.
Bende cebimdeki mendili hemen çıkarıp çocuğun yarasına hafifce bastırdım çocuk birden affaladı ve bana baktı bir kaç saniye şaşırdı sonra olayı idrak etti.
Zeintsu:şş-şey sağol
Tanjirou:ö-önemli de-değil
Hafif kızardım ve kalp atışım hızlandı çocuk yakından çok daha tatlıydı.
Zeintsu:iyimisin ?
Tanjirou:neden soruyorsun ?
Zenitsu:kalbin hızlandı
Tanjirou bir anda panikler
N-ne nerden anladıki şi-şimdi ilanı aşk falan edemem daha çocuğun adını bilmiyorum bile WAĞHHHH napicam ben.
Zeintsu:ş-şey bu arada adım Agatsuma Zeintsu
Tanjirou bir anda kendini kurtlmuş gibi hissedip sakinleşti
Tanjirou:benim adımda Kamado Tanjirou
Tanjirou:o-o kız neden sana vur-vurdu
Zeintsu:ş-şey ne-nedeni yok
Tanjirou şüpeli şekilde baktı ama birşey söylemedi ama yalanın kokusunu aldı
Bu konuyu boşverip başka bir konuya başladılar ondan sonra beraber yürümeye ve konuşmaya devam ettiler hava biraz karar maya başlaıyinca
Bir kaç saat sonra
Zeintsu:Kamado-kun ?
Tanjirou:evet ?
Zeintsu:şeyy sana bir soru sorabilirmiyim ?
Tanjirou:tabikide
Zeintsu:acaba sen bir iblislemi geziyorsun ?
_________________________________________
Selam ben yazar-kun bir sorun olduğu için hikayenin bir kısmını altı çizili yaptım özür dilerim
Sonraki bölümü bekleyin durun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[♡ ZenTan ♡]
RomanceBu bir yaoi yani boy x boy kitabıdır homofobik yada rahatsız olanlar okumasın Yazar-kun'un ilk kitabı kötü olabilir (Bu platfomda neden herkes kendine yazar-kun, yazar-chan falan diyo )