Prológus

16 2 0
                                    




Hideg decemberi este elé néztünk, de az ég vélhetően tiszta volt. El is indultam itthonról a buszmegálló felé mint azt a korcsolyapálya megnyitása óta minden pénteken,szombaton és vasárnap tettem.A vállamat nehéz, lila sporttáskám húzta le melyben korcsolyámat cipeltem. A pályához érve felhívtam a barátnőmet aki a szokásos módon közölte velem hogy késni fog,de mondta hogy addig menjek be majd jön ő is. Bementem, lepakoltam a cuccom majd beálltam a sorba az éleztetőhöz mivel korcsolyám éle igen tompa volt. A sorban állva valami balek rálépett a lábamra, ekkor még mit sem sejtve egy "héé, nézz már a lábad elé"-vel elküldtem Őt, majd sűrű bocsánatkérés közepette elviharzott. Láthatólag sietett úgyhogy nem akartam feltartani de már akkor is láttam benne valamit, valami különlegeset. A történések közepette megérkezett a barátnőm is. Üdvözöltük egymást, majd felvettük a korcsolyáinkat és bementünk a pályára majd neki estünk a szokásos péntek éjszakába nyúló korcsolyázásunknak. Ilyenkor mindig mindent megbeszéltünk mint azt a legjobb barátnők között szokás,de ezen az estén ez másképp volt. Csendes voltam, mert ezen a fiún járt az agyam.Gondolkoztam azon hogy vajon hova sietett és azon hogy vajon honnan olyan ismerős nekem,majd rájöttem hogy ő is rendszeresen jár ide korizni és hogy, láttam is már nem is egyszer. Most hogy, belegondolok igen tehetséges,olyan gyakorlatokat,fordulásokat tud megcsinálni aminek már a látványába is beleszédülök.Az este minden a megszokottak szerint haladt, aztán egyszer csak megláttam azt a fiút aki nekem jött,és akin egész este gondolkodtam. A haverjaival magabiztosan csinálták az össze-vissza trükkjeiket. Olyan 11 felé kimentünk teázni és forró-csokizni, majd beültünk a melegedőbe a cuccainkhoz és elkezdtük iszogatni az italainkat. Már kb. 15 perce ott ültünk és beszélgettünk mikor bejött Ő és az egész társasága. A társaságból egy-két fiúval jóba voltam úgyhogy oda mentünk hozzájuk beszélgetni.Egész jól elvoltunk mikor tőlük kb. mindenki elindult haza. Négyen maradtunk én, a legjobb barátnőm, Ő, és egy haverja. Haza felé indulva utánam szólt és elkérte az instámat, én pedig mit sem sejtve megadtam neki. Majd az utolsó busszal  hazaindultam,majd fura alakokkal hazabuszoztam és az esti rutinomat letudva elmentem aludni.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Love of YesterdayWhere stories live. Discover now