yeni okul

33 2 0
                                    


Bugun yeni okuluma yazılıcam. Ortamı, yeni arkadaslarımı ve hocalarımı cok merak ediyorum. 2 saat sonra kayıt olmaya gidicegiz.
Hazırlanmam uzun sürdugu icin hemen odama cıkıp üzerimi degistirdim. Üstüme beyaz kısa bi bluz, altıma siyah sort ve siyah vanslarımı gecırdim ve aynanın karsısına gectim. Sac ve makyajımı yaptıktan sonra arabaya gecip annemin gelmesini bekledim.
Okul fazla uzakta degildi hemen gelmıstik okula. Okulun binasina girmıstik tenefüs calmamıstı o yüzden müdürün yanına gittik, o anda zil caldı ve tenefüse cıktılar. Kaydı yaparken müdür anneme "hemen baslayacakmı yoksa baska zamanmı baslar" diye sordu. Ben hemen atlayarak "hemen baslarım" dedim ve anneme bakarak gülümsedim. Yeni sınıfım 11c'ydi, cok merak ettigim icin sınıdıma dogru hızlıca ilerledim.
Sınıfa girdigim anda kız arkadaslar yanıma gelip oturucam yeri gösterdiler, birazcık sohbet etikten sonra hoca sınıfa geldi ve ders anlatmaya barladı.
Cok sıkıcı bi dersti. Nihayet tenefüs olmustu. Bizim sınıftan ama adını bilmedigim tatlı bi cocuk gülümseyerek bana dogru geliyordu. Hemen önüme döndüm mümkün oldugunca ona bakmamaya calıstım. Ama o gelip yanıma oturdu ve "meraba" dedi ve elini uzattı. Bende "meraba" dedim ve elimi uzattım. Adımı sordu bende Merve dedim ve ona adını sordum. Adı Talha'ydı. Kantine indik biseyler ictik. Etraftaki kızlar sürekli bize bakıyordu, sanırım kızlar Talha'yı seviyordu. Ama kızlara kötü haber o benim. Sınıfa cıktık, hoca geldikten sonra ders basladı.
Okula biraz gec geldigimiz icin okulun bitmesine 1 saat kalmıstı. Cikısta Talha yanıma gelip "zamanın varsa biraz yürüyelim mi" dedi. Hayır diyemedim. "tabi" dedim ve gülümsedim. Baya yürümüstük, o yüzden hava kararmıstı. "istersen eve bırakabilirim" dedi. Evet derdim ama ayıp olurdu. O yüzden "gerek yok ben giderim zaten gec oldu sende git evine" dedim. "peki o zaman görüsürüz" dedi elini uzattı ve yanagımdan öptü. Gülümsedim ve evlerimize gittik.
Yorucu ama cok güzel bi günden sonra acıkcası uykum gelmisti. Yatmak istıyordum, gözkapaklarım kapanmaya baslıyordu o yüzden yattım hemen..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yeni askHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin