bölüm 1

356 14 5
                                    

Bu benim ilk Hikayem lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin. Yorum Yazın vote edin yorumlarınızı bekliyorum.

Tekrar yaşa
Birini sevmek çok kolay zor olan seni seven birini bulmak. İşte ben bu zoru başardım. Beni gerçekten seven birini buldum. Bizimkisi ayrı bir aşk hikayesiydi. Öyle sıradan değildi. Cesaret gerektiren bir aşktır bizimkisi. Ve o cesaret ikimizde de vardı. Cesaretin varlığı iyidir korkaklığın yokluğu bazen sahip olmadıklarımıza şükretmek gerekir . Bizim sonumuz belliydi aslında ama bir son vardı yazılan biz onu silip baştan yazdık. Gelin size bu aşk hikayesini anlatayım.
Denizli'de üniversite yıllarımda sıklıkla ailemi ziyarete giderdim. Ailem Ankara'da oturuyor. Vizelerden sonra fırsat bulup 2 haftalığına ailemin yanına gittim. Akrabalarım ve arkadaşlarım ile hasret giderdim. Üniversiteye dönüş vakti gelmişti. Valizim hazır bugün yola çıkıyorum. Annemin gözünde yine gözyaşı benim gitmeme dayanamıyordu. Evden çıktım.
Gitmek cesaret ister. Gideceğin yer neresi olursa olsun. Sevdiklerinle arana mesafe girince varış yerinin hiç bir anlamı kalmıyor. Vedalaşmakta zor iştir. Oturursun bakarsın sevdiklerine gittikçe ufalırlar ufalırlar ve kaybolurlar. O zaman anlarsın işte Vedalaşmak asıl kalana değil gidene koyar.
Ben işte varış yerinin anlamını bu yolculukta buldum.35 numaralı koltuğa oturdum.ve müzik dinlemeye başladım. Bütün yolculuğu sarki dinleyerek geçirdim. Ve tabi hayaller. Hayal kurmak güzeldir be hayat yaşadıklarımızdan çok hayal kurduklarımız değil mi zaten???

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tekrar YaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin