Sahibem Helen İle Tanışma Part 1
Benim hikayem iki kız ve bir kadınarasında geçen ve Lezbiyen D/s yaşam sitilini anlatan birhikayedir. Edebi bir eser bekliyorsan ve süslü cümleler zamanınıçok harcama. Çünkü amatör bir yazarım!!!
Benim adım Pınar üniversite Turizmbölümünde okurken ilk yıllında devlet yurdunda kaldım. Oda arkadaşım olan Aylin ile burada tanıştık. Aylin kendi halinde olan utangaç 165 boylarında 53 - 55kg ağırlığında ince narinbir kızdı. Bende üniversitenin ilk yılında utangaç bir kız olsam da yine de onun kadar değildim. İkimizin de Turizm okuyorduk ve aile maddi durumları çok iyi değildi. ikimizin arasında arkadaşlık ve dertleşmeye dayalı bir dostluk vardı.
Üniversitenin 2. yılına başlamadan Aylin' e eve çıkmak isteyip istemediğini sordum olur dedi. Hatta bir Otel de gece resepsiyon işi bulduğunu söyledi. Gündüz okuyup geceleri çalışacaktı. Bu yüzden Yurt ona problem olabilirdi.
Üniversitenin yakınında bulduğumuz2+1 eve yerleştik. Aylin derslerden sonra eve gelip üstünü değiştirip otele geçiyordu. Düzenimiz 1 2 ay böyle devam etti.Aylin bana otelin bir kadına ait olduğunu kendisine çok iyi davrandığından bahsetti. Hatta bazen uyumasına bile izin veriyordu. Aylin bana kadının otel personeli ve Aylin ile birlikte çekilmiş ve Ayrıca ikisinin birlikte çekilmiş iki fotoğrafınıgösterdi. Kadın Aylin den ve benden uzunda buna rağmen yine de topuklu ayakkabı giymişti. Kadının her yerinden kendine güven akıyordu. Sarı küt saçları abartılı olmayan makyajı ile gerçekten güzel bir kadındı. Adı ne diye sordum. Aylin "Helen Hanım" dedi " yani Helen ismi" gülümsedim...Gülümsediğimi görünce Aylin'in yüzü kızardı ama tek kelime etmedi.
Ekim ayının başlarına gelmiştik Aylin kendine ve giyimine daha çok özen göstermeye başladı. Kot ve pantolondan şaşmayan bizimkisi artık etek giyer oldu. Epilasyon işine daha dikkat etmeye başladı. Kesin otelde bir sevgili yaptı diyordum içimden.
Bir gün altına yırtmaçlı siyah bir etek ve içine siyah renk fileli çorap üzerine kırmızı dar bir gömlek giymişti. Giydiği toplu sutyen göğüslerini olduğundandaha büyük gösteriyordu. Giydiği topuklu ayakkabı ile üniversiteli bir kız gibi değil de tam bir kadın gibigörünüyordu.
Ben: "Ne oldu şekerim sevgilimi yaptın bu ne şıklık her gün...." diye meraklı gözlerle sordum. "Kim bu yakışıklı!!!"
Aylin: "ortada bir yakışıklı yok, patronum böyle istiyor...." diye kısa bir cevap verdi.
Ben: " ee bugün nereye gidiyorsun böyle fıstık gibi!!!"
Aylin: "Bugün otelde bir yemeğe katılacağım. Bu gece geç gelebilirim.... "
Ben: "Peki!!!"
Kiralıdığımız evde odalarımız birbirine komşuydu. Aylin gelene kadar uyumamaya karar verdim. benden sır saklamasına sinir olmuştum. Benim geçen sene vasat sayılan bir erkek arkadaşım vardı ve eve erkek getirmeme konusunda anlaşmıştık. Işıkları kapadım ve Aylin'i beklemeye başladım.Gece 3 gibi binanın önüne bir araba yanaştı. Araba gece ışıklarından gördüğüm kadarıyla siyah bir Mercedes di.Arabalardan çok anlamam ama spor ve güzel bir arabaydı. Araba binanın önünde 20 dakika kadar bekledi. Kim olduklarını seçemiyordum ama arabada bir kıpırdanma vardı. 20 dakika sonra bizimkız arabadan indi. Araba o binaya girene kadar bekledi ve gitti. Aylin yavaşça kapıyı açtı veiçeri girdi.
Sessizce odasına geçen Aylin kapısını kapattı 2 dakika geçmeden direk odasına daldım. Aylin Eteğine çıkartmıştı ve soyunmak üzereydi. ışığı açtığımda gördüğüm manzara onun kesin biriyle birlikte olduğuydu.Gömleğinin bir düğmesi kopmuş, fileli çorabı yer yer kaçmış,çıkarken ki düzgün taralı saçları dağılmıştı. Kızın yüzü kızarmış adeta yüzüne kan gelmişti. Beni görünce utandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahibem İle Tanışmam Part 1
Teen FictionHelen belden bağlamalı çift taraflı siyah bir dildo giymiş. Giymiş olduğu kemer kalçalarını daha da sıkılaştırmıştı. Aylin Helen'in altında sırt üstü yatmıştı. Helen Aylin'in üzerini uzanmış üzerinde kalçası ile sekizler çiziyordu. Helen'in kalçası...