Caiden Evenligth jest najmłodszym władcą na Kontynencie, który robi wszystko, żeby nie stać się tyranem podobnym do swojego ojca.
Luohan Ashens żyje przeszłością i nie jest w stanie ruszyć do przodu ani wybaczyć Meveris, dopóki nie pozna prawdy o śmierci swoich rodziców.
Daniel Yeldan nieustannie mierzy się ze swoimi demonami. Żyje, jako wygnaniec, ale gdy dowiaduje się kim jest dziewczyna o imieniu Epione, zamierza zrobić wszystko, żeby ją odnaleźć.
Arystea Detras przez ciąg zdarzeń z przeszłości zostaje wybrana na ambasadora króla Viris. Podróż do Aillive rzuca zupełnie nowe światło na jej dotychczasowe życie.
Jak bolesna potrafi być prawda, do której dążymy? Co chęć zemsty i władzy robi z tymi, którzy się jej poddadzą? I czy miłość jest w stanie naprawić to, co zniszczyła chciwość?
Na kartach powieści „Czas Ognia i Prawdy" chaos chce zawładnąć światem, a ogień rozniecony przez Cień Monarchy wszystko strawić. Powstrzymać go może tylko Zakon Kryształu.
Okładkę wykonała themariamagdalena. Dziękujemy ♡.
Gatunek: fantasy,
Liczba rozdziałów: na dzień dzisiejszy 26, opublikowanych 3,
Początek: 28.02.2021,
Koniec: wstępne zakończenie pierwszego draftu koniec roku 2021,początek 2022,
Status: w trakcie pisania,
Współautor: Ami0231
CZYTASZ
Książkowe zapowiedzi + informacje [Aman]
RandomZapowiedzi, informacje, postaci, gatunki i potencjale daty premiery moich książek.