"Chciałem żyć w spokojnym miejscu.
Gdzieś gdzie nie ma wojen ani konfliktów. Gdzieś gdzie zaznam ciszy, gdzie nie będę sie bal codziennie, gdzie moją pierwszą myślą nie będzie "czy dożyje jutra". Dziś mija siódmy rok.
Rok mroku gdzie nieustannie trwają walki o przetrwanie i o własne prawa.
Siedem lat temu zgładzili poprzedniego króla, który okazał się być oszustem. To był wielki szok dla naszego kraju. Miał mnóstwo kochanek, które urodziły kolejnych potomków mających prawo o wejście na tron. Jednym z nich bylem ja. Park Jimin. Zwykły chłopak. Blondyn z niebieskimi oczami. Czemu niebieskie? Bo moja matka była Europejką. Miałem tylko ją. Bardzo ją kochałem i szanowałem. Rok temu dopuściłem do tego by umarła w moich objęciach. Niestety z broni palnej od cudzoziemca dostała prosto w serce. W ostatniej minucie wyznała mi prawdę o moim ojcu. Zawsze mi mówiła że on uciekł z kraju a potem ucinała temat. Na początku było mi przykro z tego powodu bo tak naprawdę nic o nim nie wiedziałem. Dopiero później wydawało mi się dziwne, że nawet nie znałem jego imienia. Po jej śmierci mając te świeże informacje, zaczalem jeszcze bardziej gardzić nim. Ponieważ on był zwyrodnialcem, który gwałcił i wykorzystywał wiele kobiec tłumacząc się każdej że to "ta jedyna" ale na tym się nie kończy moja nienawiść do tej persony. Nieliczne kulty w głębi zamku w odosobnionych komnatach i planowane morderstwa to jedne z wielu tajemnic, które król Han zabrał do grobu. A przynajmniej jego resztki. Nikt tak naprawdę nie zna całej prawdy o nim i o tym co działo się w królestwie. Niebawem później w kraju wybuchła wojna. Wszyscy chcieli by królestwo odkupiło wszystkie swoje winy. Dlatego je wyburzyli. Chcieli na jego miejsce wstawić nowe i o zupełnie innej polityce królestwo. Nikt jednak nie przemyślał tego jakie będą konsekwencje. Głodówka i samowolka to jedno z wielu negatywów tych nieprzemyślanych czynów. Nikt nie potrafił dojść do porozumienia. Nawet ci którzy mieli najwyższy statut. Niby politycy.. Lecz i oni nie potrafili podejść do tego dyplomatycznie. Wszyscy mieli założone ręce. Panował haos i strach... "
CZYTASZ
"Wybraniec" - MonMin
FanfictionW kraju gdzie toczone są wojny. Zostało wyznaczonych 13 kandydatów na przyszłego cesarza. Wśród nich jest jeden chłopak który spełnia wszystkie warunki. Jednakże sam nie będzie w stanie rządzić. Czy zmieni swoje przeznaczenie poznając idealnego mężc...