Ezt a sorit egy pov sorozatnak terveztem.
Y/n-nek nincs megadva az hogy fiú vagy lány azért, hogy jobban bele tudjátok élni magatokat. (Legalábbis reményeim szerint)
Főleg a Blackpinkről fog szólni szóval ha esetleg nem ismernéd őket gyorsan elmondok pár dolgot a bandáról és a lányokról.Szóval BLΛƆKPIИK dél-koreai lányegyüttes, melyet a YG Entertainment. Az együttesnek négy tagja van: Jennie, Lisa, Jisoo és Rosé. Hivatalosan 2016. augusztus nyolcadikán debütáltak a Square One nevű kislemezükkel.
Lalisa Manoban vagy Pranpriya Manoban, színpadi nevén Lisa, Thaiföldön született 1997. március 27-én. Hamar kezdett táncolni; tagja volt a We Zaa Cool nevű csapatnak, a Got7 Bambamjével együtt. Beszéli az angol, thai, koreai, japán nyelveket. Lisa volt az egyetlen, akit kiválasztottak a YG meghallgatások thaiföldi állomásán 2010-ben. 2011 áprilisában lett tagja a YG Entertainmentnek, ezzel a kiadó első nem koreai előadójává vált.
Roseanne Park vagy Park Chaeyeong (ejtsd: park cshejong), színpadi nevén Rosé, Új-Zélandon született 1997. február 11-én. Auckland-ben, Ausztráliában nevelkedett; a YG meghallgatások ausztráliai állomásán első helyen végzett és 2012 májusában csatlakozott a kiadóhoz.
Kim Jennie színpadi nevén Jennie, Dél-Koreában született 1996. január 16-án. Jennie Új-Zélandon tanult és nevelkedett. 2010 augusztusában csatlakozott a YG Entertainmenthez.
Kim Dzsiszu, színpadi nevén Jisoo, Dél-Koreában, Szöulban született 1995. január 3-án. Jisoo gyakornokként csatlakozott a YG Entertainmenthez 2011 júliusában.
YOU ARE READING
y/n blackpink
RomanceEz a történet egy pov sztory y/n-ről és a Blackpink-ről fog szólni, remélem elnyeri a tetszésed😇