✨bojím bojím✨11

161 4 0
                                    

Když, jsem se vzbudila ležela jsem v posteli a vedle mě Taehyung.

„ kde to jsem ?" Zeptala jsem se sama sebe.

„ u mě broučku" zamručel vedle mě Taehyung.

Otočila jsem se na něj. Otevřel oči a jen se na mě usmál.

„ dobré ráno Y/N" řekl a přitáhl si mě do hřejivé ho obětí.

„ dobré" odpověděla jsme mu a víc se k němu schovala.

„ copak najednou tak přítulná?" Zasmál se Taehyung a dal mi pusu na čelo.

„ je mi u tebe teploučko" řekla jsem a zhluboka se nadechla a zase vydechla.

Zase jsem usnula, když jsem se ale vzbudila Taehyung už u mě nebyl. To by mě zajímalo kde asi je.

Vstala jsem s postele a šla na chodbu,musím říct že je to tady krásné.

„ Taehyun-giiiii" kňoural někdo dole.

„ co chceš" řekl otráveně Taehyung a otočil se na tu ženu.

Kdo to je? Pomyslela jsem si. Najednou se ta neznámá omotala okolo Taehyunga a dala mi pusu.

Přitáhla si ho co nejblíže,jen jsem se na ně dívala s otevřenou pusou. Ani jsme si nevšimla že mi tečou slzy.

Taehyung jí odstrčil a podíval se na mě. Neznámá se jen zasmála a odešla bůh ví kam.

„ Y/N" volal na mě Taehyung. Já se ale nezastavila a šla do pokoje. Lehla jsem si do postele a zachumlala se do klubíčka.

„ Y/N" zašeptal Taehyung a připlazil se ke mě. Vlezl si za mnou a otočil si mě k sobě. „ ale noták,prdelko moje zlatá" začal mě líbat a hladit po zádech.

Teť jsme si vlastně uvědomila,že když mě unesl měla jsme pyžamo. A já pod pyžamem nemám podprsenku!!!!!

Zčervenala jsem jak rak snažila se odtáhnout od Taehyunga. Jemu to si hned došlo a jen se začal hyhňat.

„ ale ale tady se nám někdo stidí" začal se mi posmívat a u toho mě hladil po celých, holích zádech. Co mám teť jako dělat!?

Únosce? Nebo něco jiného...✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat