Hellaaw lumee....:*
Je vha kiss pe totzi...
Eu sunt Mercedesa shi am 50,654536 kg,1,69 ,am 19 ani 9 luni 3 saptamani 6 zile 9 ore si 45 minute!!:xParul meu ii de un roscatoverzuiroz-albastru deschis si are 55 centimetryy.Grupa mea sanguina ii A2.Stau cu tatiiiii shy cu muma padurii de nevastasa Rapunzela Calorifescu intro vila de 7 etaje cu piştcina,am multzi bani:x:x:x...Il yubesc pe Heri Stails de la Uan Direcşăn:x:x:X:X:X(dar shi pe Gutza).Pe fanhele mele le chiama Intersectia Balcoane,Victorita Banana, Tantza Prospetescu si Benty Cuie.
Ah,stati ca ma suna yubii meu bengos Fernando Castravetescu
-Alo da yubii!!!:x
-Fa,unde dracu' ejty?:-w
-Acasa,yubii!!xD
-Faaaaa proastooo handicapato idioato tampito tre' sa vi la skoala mai de vreme k o zis Bulina.>:(
-Vin yubii...Tu asteapta pe je ca me vine aht zha taim la iubirea lui jee:x
-Bine fha,hai vino cadeatiar podeauan nas.
Shiiiii iuby a inchis telefonul:((
Am mers fugutzafugutza la shifonier si vocea interioara a interiorului meu imi zicea "Cu ce dreak te imbraci,fha?".Pana la urma mam imbracat cu o fustitza roz cu buline care erha cu 4 degete mai jos de cur,shi un maheiiu alb si mi am luat tocurile de 15,25 pe care lam primit dhe l-a tatal meu :x. Dha , am multi bani,ce sa zic...Dupa ce,mi-am dat cu mult machiajz pe fatza pentru ca trebuie sa arat bine,fatha:*
Ahh!Ssa nu uit..Supersclipiciosul meu cel mai shmeker kaine dan tot kartieruu il kheama Bijuu si Bijuu are haine de firmaa ca dhoar e kainele lui je..APPF!
Asha...Mam urkat in lhimuzina lu tatiiii si am inceput sa plec spre skoala.
La skoala erau toate fanhele mele cele mai yubiblhe stranse in fata klasei: Intersectia, Victoritza, Tantza si Benty.Benty vine de la bentitza,daka nu shtiati fa proastelor care chititi povestea mea de superstar.
-She fashi fhaa???De cand nu ne-am mai vizualizat!!spuse Benty
-Bhine fha,ia lasatiman pace ca tre sa mantalnesc ku yubi.Hai pa fa cretinelor.
Si asha a mers je in cautarea lui yubii,pana cand am hotarat sa plec in cautarea lui Fernando in parcarea de lux unde numai oamenii de lux parcheaza:>.Acolo,JE A DESCOPERIT!YUBI FACEA HATZA-HATZA IN BEMVEUU LUI CU JENIFERLOPEZA!!Dusmanca mea de moar-te.
-Ce fashi fa tu aicea cu yubii meuu??
-Ejty chioara?Manmultesc cu prezervativ.Acum hay valea daici k am treabha.
Am plecat spumuita spre klasa shi lam gasit pe Bulina cu catalogiul in mana s-au cum dreq so numi.Incepu sa faka prezentza.Ahh!!Uitasi sa va spuhn.Bulina e foarte gay si s-i-a traso cu Fernandino(asa ii spuneam je inainte ca Fernando sa senmulteasca cu Jeniferlopeza).
Am ajunsz in klasa si m-am azesat langa kolega mea de banka Intersectia.Cand sa-mi pun curul pe scaun,Intersectia ma trage de bluza mea supersecsi si imi striga incet la ureke: