Capitilul 6- Bârfele

673 7 2
                                    

Următoarea zi, m-am îmbrăcat cu blugii mei mulați și o bluza cu decolteu. Am zis sa fiu și eu mai sexy ca să ma observe sebi. M-am și machiat puțin, discret, dar după părerea mea și a mamei, era chiar foarte drăguț!
A urmat sa ma încalț și sa plec spre stația de autobuz, sa ajung la școală. Aveam presimțirea ca va fi o zi minunata!
După ce am ajuns la școală, am urcat la mine la clasa și la ușa întrării erau 2 fete care spuneau ca m-au văzut cu sebi ieri la Starbucks și ca el a acaparat o noua fata, pe lângă celelalte.
Eram furioasa și nu îmi venea sa cred cele auzite, asa ca le-am întrebat pe fete ce se petrece.
E:- Hei! Despre ce vorbiți? Am auzit bine?!
F: -Ups! Nu trebuia sa auzi asta, dar nu înțeleg cum nu știai ca sebi mai umbla cu încă 3 fete! Îmi pare rău că aflii asta de la noi!
Mi-a căzut fața.. nu știam ce sa mai zic! M-am dus la mine în banca și am început sa plâng... Dar ce sa vezi! Colegul meu de banca, Mihai enat, care a rămas repetent de câteva ori... sau poate mai multe, mi-a spus:
M: - Scumpa mea, nu mai plânge, băiatul acesta pentru care tu jelesti își va da seama în curând ca nu mai trebuie sa fie bagabond, cum spune acesta în piesele lui muzicale, și o sa te aleagă pe tine dintre toate aceste panarame cu care el umbla..!Nu uita sa intrii pe site-ul meu, Mihai.enat.ro! Vezi sa nu intrii!
E: - Ai dreptate, Mihai! Îți mulțumesc pentru aceste gânduri pozitive! Promit ca am sa intru pe site-ul tău, mihai.enat.ro!
Pana s-au terminat orele, am stat cuminte la mine în banca, și am avut răbdare cu greu sa treacă timpul. La finalul orelor aveam planificata o alta întâlnire cu sebi. Dar nu o sa ma ascund și am sa îl întreb ce are de zis în legătură cu celelalte relații amoroase despre care el nu voia sa știu.
                     VA URINA.......
                TO BE CONTINUES..

Fantezii cu yny sebi🔞 🔞 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum