New Life

145 21 0
                                    


Bugün yeni bir başlangıç yaptım bu dünyaya.Eskideki her şeyi unuttum.Yeni sayfalar açtım.Yeni insanlar tanıyacağım.Yeni arkadaşlıklar, yeni okul, yeni hocalar.Eskiye dair her şeyi unutacağim.

İşkence yapar gibi çalan saati durdurdum.İlk günden nefret ettim sanki okuldan.Saate baktigimda eger biraz daha oyalanirsam gec kalacagimi anladim ve dolabima dogru yoneldim.Okulumuz ozel bir okul oldugu icin serbet gidebiliyordum.Her sabah kiyafet bulmak zor olacakti benim icin.Havanin soguk olduguna aldirmayip lacivert elbisemi ustume gecirdim.Ayagima beyaz converselerimi giyerek kaykayima atladim.Evet yanlis duymadiniz kaykay suruyorum hatta bu iste profesyonelim denilebilir.Kulakligimi takip Skrillex-Bangrang actim ve okula dogru yol aldim.

Sonunda guzel okuluma gelebilmiştim.Bu okulda her sey serbest denilebilir.Kaykayımı elime aldim ve iceri girdim.Okul buyuk ve modern bir okuldu.Ayrica cocuklarida tatliydi.Yeni geldigimden dolayi butun gozler ustumde sanirim.Kendimi tedirgin hissediyorum.Hemen sinifimi buldum ve en arkaya yerlestim.Eski okulumdada en arkalarda otururdum.Derslerim iyidir ama inek sayilmam.Sonunda zil calabilmisti edebiyat hocasi iceri girerek sert bir tavirla oturmamizi soyledi.Herkes yeni oldugumu anlamisti belliki yuzume bos bakislar atiyorlar aralarinda konusuyorlardi.Edebiyat Hocasi Landy Posey benden kendimi tanitmami istedi.Kisisel ozellikerimden ve geldigim yerden bahsettim.Aralarinda bir cocuk parmak kaldirdi ve soyle dedi:
"Bu guzelligin nerden geliyor acaba?"
Kizarmistim ve ne diyecegimi bilemedim.

17.30
Sonunda okul bitmisti.Bana bakip fisildasan ahmaklardan kurtulmustum.Kaykayimi elime alarak eve dogru yol aldim.
Sonunda eve varmistim ki kapimin onunde bekleyen bir postaci oldugunu farkettim.
"Buyrun kime bakmiştiniz"diyerek cevabini bekledim.
"Ben Ebby Granda bakmistimda kendisi sizmisiniz?"
"Ah evet benim"
"Bu zarf size londradan gonderildi icinde bir miktar para oldugunu ve size ulasana kadar bende kalmasi istenildi"

Bu para annemdendi.Babam ben 3 yasindayken bizi terkedip gitti.Annem suan baska biriyle evli ve benden uzak oldugu icin bana para yollamis.Eskiler aklima gelince gozumden bir damla yas akti.Elimin tersiyle silerek adamdan paketi aldim ve tessekur ettim...

DERİN GÖZLER(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin