Capitolul 2

7 0 0
                                    

-Si ,Bianca ,ce clasa esti?

-Am trecut a XII-a. Tu?

-Eu unt la facultate. Am 22  de ani.

-Oh,multi inainte.

-Multumesc,la fel. Si cum de esti aici? Nu te-am m-ai vazut pana acum.

-Sa spunem ca am facut ceva ce nu trebuia si acum iata-ma aici.

- Pedeapsa sa inteleg..

-Cam asa ceva dar nu o pot numi pedeapsa,deoarece e un loc frumos. Partea rea e ca sunt departe de prieteni.

    Si am continuat sa ne plimbam prin diferite locuri ale orasului Stefan aratandu-mi locuri minunate si o campie nu departe de iesirea din oras,o campie care era minunata.  Acesta m-a intrebat daca vreau sa ies diseara cu prietenii lui si am acceptat sa nu par posoaca. Dupa ce ne-am m-ai plimbat prin oras,am baut o cafea si dupa m-a dus acasa. Am intratin casa si am inceput a vorbesc cu bunica despre Stefan. Imi spunea ca e un baiat bun,munceste pe timp de vara,si este la facultate la drept. Am mancat dupa care am plecat la mine in camera sa-mi fac un dus scurt dupa care sa ma pregatesc sa ies. Am ales o pereche de blugi ,un top inflorat si o pereche de tenesi inflorati si o geaca de blugi. Mi-am facut cateva bucle lejere,putin fond de ten,rimel,eye-liner si un luciu non-color. 

       Am coborat jos iar Stefan ma astepta cu bunicul.

- S-o aduci acasa pana la 10.

-Sigur. Stai fara griji nea Nicule.

-Stau,Stefane,stau pentru ca stiu ca e pe maini bune,dar nici sa nu intarzie prea mult.

-Stai linistit bunicule,la 10 sunt in casa.[Spun pupandu-l si luandu-mi la revedere de la el si de la bunica.

-Si unde mergem?

-Pai prietenii mei sunt la barul de langa parc. Daca vrei mergem acolo,daca nu mergem unde vrei tu.

-Pai daca tot ai spus sa iesim cu prietenii tai,hai acolo.

-Ok.

      Am mers la acel bar si acolo,la una din mese,erau 5 baieti si 4 fete. Am facut cunostina cu ei,Catalin,George,Marius,Alex si Narcis si Nicoleta,Denisa,Rebeca si Violeta. Am stat cu ei,am baut un suc,si am inceput sa vorbim despre ce ne place si ce nu ne place mai pe scurt am incercat sa ne cunoastem cat de cat. Catalin era inat,avea ochii caprui si ii plac fetele blonde,George era mai mic de statura,avea ochii caprui si un pic mai grasut,doar un pic,Marius,Alex si Narcis erau inalti,bine facuti,mai ales Narcis,iar ochii ii aveau toti 3 albastrii. Nicoleta era de aceasi inaltime cu mine,avea parul lung,ochii negrii si niste gene foarte lungii nu era data cu rimel,Denisa era inalta,avea un corp de invidiat si niste buze carnoase si foarte frumoase,Rebeca era pitica,dar foarte frumoasa si cred ca are o problema cu mine,deoarece nu prea vorbeste,si se uita cam urat la mine,iar Violeta e blonda,ochi albastrii si are niste gropite foarte adorabile. Dupa ce am mai stat ce am mai stat la acel bar,am plecat sa ne mai plimbam. Am mers prin parc,iar Stefan nu se dezlipea o secunda de langa mine,inteleg ca bunicul i-a spus sa aibe grija de mine,dar nici chiar asa,spun eu razand in sinea mea.

 -Noi plecam,spune Marius si Denisa,ne-a parut foarte bine de cunostinta Bianca,spune Denisa imbratisandu-ma si dandu-mu un mic pupic pe obraz. Ne vedem maine,psune dupa care pleaca. Ea si Marius erau impreuna de 2 ani si erau foarte frumosi impreuna. Violeta si George au plecat si ei,ei sunt frati,gemeni chiar,dar nu seamana deloc,acestia luand-o si pe Nicoleta cu ei,deoarece erau vecini. Si am ramas cu Rebeca,Narcis si Stefan.

 -Steff,mergi sa ma duci si pe mine pana in fata casei? 

 -Nu pot. Trebuie sa o duc pe Bianca. O sa te duca Narcis.

Another love story.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum