Capitolul 2 - Queens Blood
"Eu nu merg la masa aia !" spune Emma după ce Liam a plecat.
Câte amintiri am la acea masă...și problema este că nu am amintiri frumoase. Istoria pe care o are Queens Blood m-a schimbat, în bine...nu toată lumea poate intra în acel grup doar persoanele care au bani, mașini scumpe și persoanele care au pariticipat la Miss când au intrat în clasa a 9a la acest liceu și care au câștigat premiile I , II și III...după această descriere va puteți da seama cât de superficiale, rele și fițoase sunt persoanele care fac parte din acel grup. Eu și Emma încă regretăm că am făcut parte din acel grup, dar fiind noi în scoală ne doream popularitate, iar faptul că eu și Emma am participat la miss și am câștigat locul I și II, dar și faptul că părinții noștri sunt cunoscuți, iar banii nu ne lipsesc niciodată ne-a ajutat să intrăm repede în acel grup...iar asta e explicația numelui "Queens" de la concursurile de miss sau persoanele bogate, iar "Blood" de la dorința de a domina și a face oamenii din jur să sufere. Cred că acum v-ați dat seama și cine e "regina" grupului ca să spun așa...ei bine da...Roxane ! De când am ieșit din acel grup Roxane mi-a luat locul pe care și-l dorea de mult și a devenit regina grupului. Încă nu îmi pot da seama de ce mi-am dorit atât de mult să fiu regina grupului pentru că acum acest lucu mi se pare penibil ! Nu popularitatea contează, chair dacă mulți și-o doresc și cred că e greu să o obții este extrem de ușor să o obții, dar mai greu este să o menții dacă nu ai o personalitatea puternică și comportamentul adecvat. După milt timp mi-am dat si eu seama de acest lucru, oamenii nu mă plăceau pentru că eram regina grupului ci pentru simplul fapt că eram eu însămi.
"Oh ba da mergem !" spun și îmi iau tava atunci când o vad pe Roxane cum se dădea la Liam...Liam este al meu sau va fi...trebuie să îi arăt Roxanei că pot fi și eu competitivă și că ea nu poate câștiga tot.
"Dar e Kirra acolo..." spune Emma cu un oftat.
"Și Roxane e acolo și nu mă plâng ! Plus că trebuie să îi dovedești Kirrei că nu tot ce zboară se mănâncă." spun iar ea își da ochii peste cap, dar totuși se ridică de la masă.
Ne-am așezat la masă eu stând lângă Liam, el punânduși mâna pe talia mea micuță.
Simțeam privirea Roxanei pe mine și Liam, iar dacă acea privire ar putea arde aș fi moartă de mult.
"Și Amanda...ce voiai să îmi spui?" mă întreabă și își pune buzele pe gâtul meu fierbinte.
"Voiam să îți spun că eu și Emma ieșim.." spun.
"Știam asta deja...mi-ai spus asta la cafenea !" spune și chicotește ușor.
"Da...ți-am spus ,dar nu ți-am spus încă 'miezul din gogoașă' !" spun iar el îmi zâmbește.
"Și care ar fi miezul?" mă întreabă și mă aduce mai aproape de el.
"Pe lângă mine și Emma mai vine și Josh...pai și ei bine...ei fiind impreună o să se sărute și chesti...vreau să am și eu un partener !" spun, iar el îmi zâmbește pervers.
"Adică un iubit?" spune și chicotește zgomotos.
"Luați o cameră vă rog !" spune Roxane și își da ochii peste cap.
"Taci odata!" spune Liam, iar Roxana a făcut o față speriată.
"Nu ! Un partener cu care..." spun și mă opresc.
"Cu care să te fuți?" mă întreabă iar eu fac o față "surprinsă" și îi dau o palmă în joacă. Nu mă mira faptul ăsta...mulți băieți vorbesc urât.
"Nu ! Doamne...un partener de nu știu...de distracție ?" spun mai mult ca pe o intrebare. "Adica Emma și Josh vor sta mai mult împreună, iar daca aș fi singură ar trebui să mă țin după ei...așa că asta poate fi și o primă întâlnire unde ne putem cunoaște !" spun și îi zâmbesc.
"Pentru mine e ok ! Dar...dacă vin cu tine la mall vreau să vii și tu cu mine undeva..." spune și îmi zâmbește pervers.
"Dacă e vorba de o camera de hotel, mașină din groapa de gunoi sau în baie spun direct nu...ca să știi !" spun autoritară.
"Nu am spus nimic !" spune și își ridică mâinile în semn de predare."Mă gândeam să mergem în club...ce zici ?" mă îtreabă.
"Sună bine !" îi răspund.
"Ok deci după ce mergem la mall pe la 7-8 te duci acasă ca să te pregătești ! Și eu o să vin după tine la 10 !" spune, iar soneria se face auzită în sala de mese.
"Bine domnule programator !" spun și mă ridic de la masă, pupându-l pe obraz la fel cum a făcut și el în cafenea, după ieșind din cantină și ducându-mă la oră.
Au trecut ușor orele, eu terminand la 1. Îmi iau telefonul și îi trimit un mesaj lui Liam deoarece din câte știam el termină la 2.
✉ "Ne întâlnim la mall, da ? În față la Meli Melo deoarece aș vrea să îmi cumpar o pălărie..." îi trimit mesajul şi observ cât de penibilă sunt.
✉ " =))) Sigur, scumpo, ne vedem acolo ! :* "
Imediat ce am primit mesajul și l-am deschis corpul meu parcă ardea. Îmi imaginez cum el ar fi pronunțat acel cuvânt 'scumpo'...
Vai îl iubesc atât de mult !
Nu Amanda ! Nu ai cum să îl iubești, abea l-ai cunoscut ! Îmi spune conștiința mea.
Ba da ! Ai auzit de dragoste la prima vedere? Ei bine acum cred în ea, dar sigur el nu mă iubește, nu are cum ! Sunt confuză...
Am auzit dragă Amanda, dar cum ai spus și tu ești confuză...gândeștete la tot ! Azi te-ai cunoscut cu el la cefenea unde era cu prietenii lui...poate toată asta e...
E doar un pariu... continui ceea ce ar fi continuat conștiința mea. Nu ! Nu e ! Sau poate da...nu știu !M-am ridicat de pe scările școlii și am pornit spre mașina mea. Mașina Emmei încă lângă a mea, iar în ea mă aștepta o Emma nervoasă. De obicei când mergem la mall ne așteptăm una pe alta și rare ori mai facem și curse de mașini.
"Emma...oare Liam se aseamănă cu dieta cu vinete?" o întreb vizibil amuzată pentru că am întrebat aşa ceva, dar şi puțin curioasă.
"Aia cu 'Vine te fute și pleacă'? Sincer...da...foarte mult...chiar cred că sunt gemeni !" îmi spune. "Amanda...nu vreau să te superi pe mine, dar chiar Liam nu cred că e potrivit pentru tine !" continuă.
"Nici nu îl cunoști !" îi spun.
"Asta e adevărat...uite îi dau o șansă, ok?" mă întreabă iar eu zâmbesc.
"Ok !" răspund și mă duc la mașina mea. Mă uit în partea dreaptă și pot observa în toată splendoarea ei Porsche-ul 918 Spyder gri, mașina de azi dimineață...presupun că mașina este a unui elev din școală, dar a cui?
________Hei guys ! Sper să vă placă acest capitol...sincer nu prea am avut inspirație și chiar am încercat să scriu un capitol cât de cât amuzant și...cred că mi-a ieșit destul de bine având în vedere ce stare am de câteva zile. Vă promit că urmatoarele capitole vor fi cu mai multă adrenalină, viteză, mașini rapide, dragoste, drame și multe altele. Dar până atunci vă mulțumesc tuturor pentru voturi, citiri, comentarii și sugestii, înseamnă enorm pentru mine și tot ceea ce scriu și fac, fac din suflet și încerc să pun tot ce e mai bun din mine. :3
CITEȘTI
The Liar // Liam Payne F.F /PAUZĂ /
FanfictionAmanda Ross o adolescentă în vârsta de 18 ani cuminte, amuzantă, populară și foarte frumoasă, este răpită și vândută unui necunoscut chiar de iubitul ei misterios, Liam. Cine va reuși să o salveze pe Amanda din mâinile omului care dorește doar să îș...